نظر وزیر بهداشت درباره ارائه خدمات در حوزه سلامت

فست فود باز: وزیر بهداشت اظهار داشت: کارهای بسیاری در حوزه سلامت شده است اما این خدمات کافی نیست ولی این خدمات بی اثر نبوده است.

به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا سید حسن قاضی زاده هاشمی امروز(۴ آذر) در جمع مردم روستای رقه شهرستان بشرویه اظهار نمود: خیران در نورآوران سلامت بدون حقوق و دستمزد به مردم خدمت عرضه می کنند.

وی با اشاره به اینکه پزشکان در این مجموعه همکاری بسیار خوبی دارند، اظهار داشت: این خدمات هیچ ارتباطی به دولت ندارد چون که این مجموعه چندین سال است که به راه افتاده است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه همه افراد در کشور به درمان و بهداشت نیاز دارند، خاطرنشان کرد: اعتبارات دولت بسیار محدود است ازاین رو کارهایی که ضروری می باشد برای ما در اولویت قرار دارد.

وی افزود: تکمیل و ساخت بیمارستان جدید بشرویه برای خراسان جنوبی در اولویت وزارت بهداشت قرار دارد و باید هر چه سریعتر این بیمارستان تکمیل شود تا بخشی از مشکلات شهرستان کاهش پیدا کند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه تدین و غیرتمندی از سرمایه های اصلی مردم شهرستان بشرویه است، تصریح کرد: در کاروان نورآوران سلامت در شهرستان بشرویه بالغ بر ۲۵۰۰ ویزیت و بیشتر از هزار خدمت دندانپزشکی طی دو ماه انجام شده است.
پیشرفت ۷۸ درصدی بیمارستان جدید بشرویه
رییس شبکه بهداشت و درمان بشرویه اظهار داشت: بیمارستان جدید شهرستان بشرویه هم اکنون حدود ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که وزیر بهداشت برای تکمیل و تجهیز آن قول مساعد داد.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، علی حسینی نژاد، امروز ۴ آذر در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان شفاء بشرویه اظهار نمود: این بیمارستان با کمک خیران و مردم در سال ۷۴ و در زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع شروع شد.
وی با بیان این که زیربنای این بیمارستان حدود ۲۲۰۰ مترمربع است، اظهار داشت: در سال ۸۱ با تکمیل و تجهیز نسبی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس این بیمارستان به راه افتاده است.
رییس شبکه بهداشت و درمان بشرویه اضافه کرد: بخشی از اعتبارات تجهیز بیمارستان از اعتبارات دولتی، بخشی از خودیاری و کمک های مردمی انجام شده است.
حسینی نژاد خاطرنشان کرد: بیمارستان جدید شهرستان بشرویه هم اکنون حدود ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که وزیر بهداشت برای تکمیل و تجهیز آن قول مساعد داد.
وی خاطرنشان کرد: به علت فضای کوچک و غیر استاندارد بیمارستان شفای ۳۲ تختخوابی بشرویه، در سال ۸۸ ساخت بیمارستان جدید شهرستان پیشنهاد و تصویب گردید.

About Author