اعلام آمادگی انجمن داروسازان برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک

فست فود باز: در جلسه دو ساعته هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، طرح نسخه نویسی الکترونیک و آخرین وضعیت پرداختی های سازمان بیمه سلامت به داروخانه ها بررسی گردید.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، در این جلسه اعضای هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران از وضعیت پرداختی های منظم سازمان بیمه سلامت به داروخانه ها تشکر و برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک اعلام آمادگی کردند.
طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت درباره این نشست اظهار داشت: در این نشست قرار شد تفاهم نامه ای بین سازمان بیمه سلامت و انجمن داروسازان ایران منعقد شود تا بتوانیم از ظرفیت این انجمن برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک استفاده نمائیم.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، وی افزود: وضعیت پرداختی های سازمان بیمه سلامت به داروخان ها نسبت به گذشته به مراتب بهتر و منظم تر شده و این مساله مورد تایید انجمن داروسازان ایران باز هست.
موهبتی بیان کرد: استفاده از ظرفیت انجمن ها و همفکری و تبادل نظر همواره یکی از رویکردهای سازمان بیمه سلامت بوده و برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک باز از توان و ظرفیت انجمن داروسازان ایران استفاده خواهیم کرد.

About Author