مطالبی که می بایست در هنگام خرید کف کاذب رعایت نماییم

فست فود باز: کفهای کاذب به دلیل محافظت و پوشاندن کابل ها و تاسیسات در اتاق سرور ، دیتاسنتر ، نمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی کاربردهای فراوانی دارند.

در دوران معاصر استفاده از ابزار و فناوری های جدید الزامی است. لذا میبایست به دنبال روشی آسان برای قرار دادن تجهیزات جانبی مانند سیم ها برق و شبکه  و کابل ها و دیگر تاسیسات بود به گونه ای که در مواقع لزوم بتوانیم به آنها دسترسی راحت و سریع داشته باشیم.

ولی کف کاذب چیست و در چه جاهایی کاربرد دارد؟

کف کاذب نام کالایی است که از ۳ بخش مهم تشکیل شده است : ۱– تایل ((tile  ۲– پایه (pedestal) ۳استرینگر (stringer)

کف کاذب ها به دلیل داشتن پایه های مختص به خود  به عنوان کف اصلی استفاده نمی شوند. کفهای کاذب به دلیل محافظت و پوشاندن کابل ها و تاسیسات در اتاق سرور ، دیتاسنتر ، نمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی کاربردهای فراوانی دارند.

کف های کاذب انواع گوناگونی دارند که دو نمونه از آنها بهترین کاربرد را دارد مثلا کف کاذب فولادی که استحکام و تحمل بار بسیاری دارد و از لحاظ قیمت مناسب تر میباشد و کف کاذب آلومینیومی که سبک تر است و در نواحی مرطوب و با رطوبت بالا کاربردی تر است. اما چون این محصول در اتاقهای سرور بالاترین استفاده را دارد شرکت آرتام کف کاذب اتاق سرور را معرفی کرده است این مدل کف کاذب با بدنه فولادی و هسته سیمانی و روکش HPL و یا PVC عرضه میگردد که تمامی استانداردهای  لازمه اتاق سرور و صنعت IT را برآورده میکند . بطور مثال از این استاندارد ها میتوان ضد حریق ، آنتی استاتیک ، آکوستیک و تحمل بار گسترده و بار متمرکز را نام برد.

شرکت آرتام از سال ۱۳۸۷ به صورت حرفه ای شروع به فعالیت کرده است و کارشناسان آرتام با سال ها کار مداوم بر روی این محصولات توانسته اند با واردات این نوع  از کفهای کاذب از سراسر دنیا ، کیفیت را بالا برده و موجب شوند تا مشتریان با آنها همکاری نمایند.

About Author