به گزارش فست فود باز معاون بهداشت وزارت بهداشت از آماده باش نیروهای بهداشتی در استان های غربی، جنوبی و مرکزی اطلاع داد و ضمن رد شایعات در مورد آلودگی آب در شیراز به دنبال سیل امروز اظهار داشت: هیچ مشکلی برای آب شهر شیراز وجود ندارد و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز سلامت آب را به طور کامل تأیید کرده است.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی ضمن اشاره به بارش کم سابقه باران در کشور و وقوع سیل در بعضی استان ها، اظهار نمود: با عنایت به پیش بینی وقوع سیل در ۱۲ استان کشور طی روزهای آینده، تمهیدات لازم از جانب معاونت های بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی استان های مذکور در نظر گرفته شده است.
وی ضمن اشاره به حضور مدیران ارشد حوزه بهداشت در مناطق سیل زده تصریح کرد: در بحث کنترل بیماری ها، بهداشت محیط، سلامت روان و سایر بخش های حوزه بهداشت اوضاع تحت کنترل بوده و استان های مذکور به صورت میدانی رصد می شوند.
دکتر رئیسی ضمن اشاره به کلرسنجی روزانه و نمونه برداری میکروبی آب در مناطق سیل زده اضافه کرد: تابحال مورد نگران کننده وجود نداشته و کدورت آب در محدوده استاندارد بوده است.
وی ضمن رد شایعات در مورد آلودگی آب در شیراز به دنبال سیل امروز اظهار داشت: هیچ مشکلی برای آب شهر شیراز وجود ندارد و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز سلامت آب را به طور کامل تأیید کرده است.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، دکتر رئیسی بر راه اندازی هر چه سریع تر خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت صدمه دیده در مناطق سیل زده تصریح کرد و تصریح کرد: به محض عادی شدن اوضاع کار مرمت و راه اندازی این مراکز در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.

About Author