استفاده غیرقانونی از لوگوی سازمان غذا و دارو در تبلیغات ماهواره ای

به گزارش فست فود باز سخنگوی سازمان غذا و دارو اظهار داشت: مجوزی جهت استفاده از لوگوی این سازمان برای تبلیغ هیچ یک از محصولات سلامت محور در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان صادر نشده است.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، شهرام شعیبی، با بیان این که فراورده های سلامت محور شامل دارو، مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی هستند، عنوان کرد: تبلیغات محصولات همچون فراورده های آرایشی و بهداشتی و مکمل ها در شبکه های ماهواره ای با لوگوی سازمان غذا و دارو غیرمجاز و ممنوع می باشد.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، وی ادامه داد: شبکه های ماهواره ای با سوء استفاده از مجوزهای بهداشتی ملی و بین المللی مانند تائیدیه های WHO، FDA، وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو؛ محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل هایی را تبلیغ می کنند که بعضی از آنها امکان دارد فاقد اصالت تولید بوده و حتی تقلبی باشند که مصرف آنها برای سلامت مصرف کنندگان مخاطره آمیز است.
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه این سازمان اکیدا مصرف فراوده هایی که در شبکه های ماهوراه ای فارسی زبان تبلیغ می شود را سفارش نمی کند، عنوان کرد: مردم برای اطمینان از ایمنی و سلامت محصولات، می توانند با مراجع ذیصلاح مانند معاونت های غذا و دارو یا داروسازان مورد اعتماد خود پیش از خرید مشورت کنند.

About Author