سازمان بسیج جامعه پزشکی اعلام کرد حضور پزشکان بسیجی در مناطق سیل زده

به گزارش فست فود باز سازمان بسیج جامعه پزشکی کل کشور جزئیات خدمت رسانی پزشکان بسیجی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را شرح داد.

به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، به دنبال وقوع باران های سیل آسا در بخش هایی از استان سیستان و بلوچستان و صدمه رسیدن به زیرساخت ها، تاسیسات شهری و در معرض خطر قرار گرفتن سلامتی هموطنان مان در این مناطق، سازمان بسیج جامعه پزشکی کل کشور و کانون های زیر مجموعه آن در مناطق سیل زده، در حال خدمت رسانی به هموطنان صدمه دیده است.

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با عنایت به تجربه ای که از سیل های مختلف به دست آورده حالا که مردم این استان درگیر شرایط نامساعدی هستند، آماده اعزام تیم های پزشکی، بهداشتی، تجهیزات درمانی و انواع دارو به این مناطق است.

خوشبختانه در کنار فعالیتهای مستمر و مؤثر بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان، هم افزایی مطلوبی میان کانون های زیر مجموعه این سازمان در راه خدمت رسانی هرچه مؤثرتر به هموطنان رنج کشیده در مناطق سیل زده به وجود آمده است.

فعالیت های مردمی تیم های پزشکی و متخصص بسیج جامعه پزشکی کل کشور همچون تیم پزشکی شهید رهنمون که متشکل از تیم های پنج تا هفت نفره پزشکان متخصص در رشته های مختلف است، در مناطق سیل زده از روز اول حضور داشته و بعد از فروکش کردن موج سیل هم این خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.

همچنین تیم های متخصص پزشکان به صورت آماده باش درحال خدمت رسانی به صدمه دیدگان هستند که برگزاری پایگاه های درمانی و انواع ویزیت های مجانی همچون خدمات این افراد است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، لازم به ذکر است که بسیج جامعه پزشکی کل کشور این آمادگی را دارد که در صورت نیاز، تعداد بیشتری نیروهای متخصص، تجهیزات درمانی و انواع دارو را به مناطق سیل زده اعزام کند.

گفتنی است که از راه هم افزایی مناسبی که میان بخش های مختلف سازمان بسیج جامعه پزشکی کل کشور در استان سیستان و بلوچستان، مناطق سیل زده و استان های همجوار وجود دارد، این موج خدمت رسانی گسترده بعد از فروکش کردن سیل و بارندگی های بی سابقه با وسعت بیشتری جهت پیشگیری از ایجاد بیماری های واگیردار ناشی از سیل ادامه خواهد داشت.

منبع:

About Author