برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری پزشکان متقاضی حج ۹۹

فست فود باز: سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری پزشکان متقاضی حج۹۹ در تهران آگاهی داد.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، جمال الدین الوانی با بیان این مطلب اظهار داشت: استان تهران هفدهمین استان است که مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر مبادرت به برگزاری مصاحبه از پزشکانی در سامانه این مرکز ثبت نام نموده اند، کرده است.
وی با اشاره به اینکه در تهران ۱۱۰ پزشک داوطلب حضور در عملیات بهداشت و درمان حج ۹۹ مورد معاینه قرار گرفتهاند اشاره کرد: از این تعداد ۴۰ نفر زن و هفتاد نفر مرد بودند.
وی سپس با تاکید بر ادامه روند انجام مصاحبه از پزشکان متقاضی حج ۹۹ اضافه کرد: علاوه بر تهران، در ایام اخیر استان های البرز، قزوین، زنجان و سمنان نیز در تهران مورد مصاحبه قرار گرفتند.

الوانی با اشاره به اینکه تا کنون پزشکان متقاضی حج در ۲۱ استان کشور در آزمون مصاحبه حضوری شرکت کرده اند اظهار داشت: بعد از انجام مصاحبه در استان های باقی مانده، پزشکان حائز امتیازات بیشتر انتخاب و معرفی می گردند.
به گزارش روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، وی اشاره کرد: تا کنون ۳۸۵ پزشک در ۲۱ استان کشور مورد مصاحبه قرار گرفته اند. یادآور می شود مرحله آزمون و مصاحبه حضوری پزشکان متقاضی حج۹۹ بمنظور انتخاب پزشکان عمومی، متخصص داخلی و طب اورژانس که بعنوان پزشکان مجموعه در روزهای حج تمتع در کشور عربستان به زائران ایرانی خدمات درمانی ارائه کنند، صورت می گیرد.

منبع:

About Author