سوالاتی را از خود بپرسید و پاسخ آن ها را پس مطالعه ی کامل ویژگی های ماشین لباسشویی بدهید، با این کار انتخابی عالی و راضی کننده خواهید داشت.

ورود ماشین لباسشویی ها در ابتدای کار آسایش را برای افراد به همراه آورد و حال نیز با تنوع بی نظیری که در این محصولات وجود دارد و همچنین کارآیی فوق العاده ای که هر یک از مدل ها گرفته اند سبب شده است این آسایش به اوج خود برسد. برندهای بزرگ و مطرحی ماشین لباسشویی ها را در اوج کیفیت تولید خواهند کرد تا جایی که این سوال مطرح می شود که بهترین برند ماشین لباسشویی کدام است؟ انتخاب چه مدلی برای شما مناسب است و کارایی عالی را برایتان به همراه خواهد آورد؟ سوالاتی را از خود بپرسید و پاسخ آن ها را پس مطالعه ی کامل ویژگی های ماشین لباسشویی بدهید، با این کار انتخابی عالی و راضی کننده خواهید داشت و رضایت برایتان به همراه خواهد آمد.

انواع ماشین لباسشویی ها از لحاظ طراحی

ماشین لباسشویی ها در سه نوع درب از بالا پرتابل، درب از بالای دوقلو و درب از جلو یا تمام اتوماتیک تولید شده اند. انتخاب هر یک از این این مدل ها کاملا به شما بستگی دارد. در ماشین لباسشویی درب از بالای پرتابل که با نام سطلی نیز شناخته می شوند دربی از بالا برای دسترسی به محفظه ی داخلی طراحی شده است و تنها یک محفظه دارد که البسه و آب و همچنین مواد شوینده در آن قرار می گیرند. این مدل جزو اولین تولیدات ماشین لباسشویی هستند که ایرادی که به آن ها وارد است مصرف بالای آب و تولید سر و صدای بالاست. اما قرار گیری این مدل از ماشین لباسشویی ها در آشپزخانه فضای زیادی را نخواهد گرفت و کاملا سبک می باشد تا به راحتی آن را جابه جا نمایید. این ماشین لباسشویی در اندازه های ۳ تا ۷ کیلوگرم تولید شده است. ماشین لباسشویی دوو و ماشین لباسشویی جی پلاس دارای این ویژگی های منحصر به فرد هستند.

موتور در بهترین برند ماشین لباسشویی

اهمیت بالای موتور در لوازم برقی را نمی توان نادیده گرفت زیرا عملکرد مثبت این جزء از محصولات تاثیر مثبت و قابل توجهی در نحوه ی کارکردشان خواهد گذاشت. عمر بالای موتور، عمر بالای ماشین لباسشویی را تضمین خواهد کرد و سبب خواهد شد سال ها از ماشین لباسشویی با کیفیت بالا و کاملا سالم استفاده نمایید. موتور در ماشین لباسشویی در دو نوع تسمه ای و بدون تسمه هستند. در ماشین لباسشویی تسمه ای، ارتباط میان موتور و دیگ از طریق تسمه برقرار می شود و این سبب ایجاد صدای بیشتر و لرزش بالاتر در ماشین لباسشویی خواهد شد. استفاده از موتورهای تسمه ای تا سال ۲۰۱۶ بیشترین رواج را داشته است و اکنون در محصولات جدید مدل هایی با این موتور کمتر به چشم می خورند. برای اولین بار در برند ال جی و پس از آن در برند سامسونگ و به همین ترتیب در سایر کمپانی ها، نوع موتور مورد استفاده تغییر کرد. موتور بدون تسمه یا به اصطلاح ماشین لباسشویی های گیربکسی وارد بازار مصرف شدند. این موتور صدای بسیار پایینی تولید خواهد کرد. حذف قطعات اضافی سبب می شود سایش میان آن ها کاهش یابد و در نتیجه علاوه بر تولید صدای پایین، عمر موتور نیز بالاتر خواهد رفت. ماشین لباسشویی ها به لطف این تکنولوژی که در برخی برندها موتور دایرکت درایو نام گرفته است، میزان مصرف انرژی پایینی را تجربه خواهند کرد. میزان دور در موتور دایرکت درایو بالا رفته تر از مدل تسمه ای می باشد و در نتیجه شستشوی عالی تر و خشک کنندگی بیشتر را در لباس ها شاهد خواهد بود. با این وجود می توان نام بهترین برند ماشین لباسشویی ها را در میان گزینه هایی جستجو کرد که از این موتور در محصولاتشان استفاده خواهند کرد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت قیمت انواع ماشین لباسشویی و محصولات دیگر اعم از دستگاه تصفیه هوا، قیمت کولر آبی، دستگاه تصفیه آب خانگی و… به سایت سل مراجعه کنید.

 

About Author