معاون هلال احمر قم: عرضه خدمات بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر قم در روزهای نوروز

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از عرضه خدمات بانک تجهیزات پزشکی امانی این جمعیت در روزهای نوروز خبر دارد.
به گزارش روز شنبه ایرنا، امیرحسین علیمردانی اظهار نمود: بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر استان قم همچون پروژه های موفق داوطلبی است که به همت اعضا، داوطلبان و خیرین استان در جهت تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام صدمه دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند به راه افتاده است.
وی با اشاره به اینکه تجهیزات پزشکی متنوعی در جهت نیاز مردم در این بانک موجود است، بیان داشت: این بانک شامل تجهیزاتی همچون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز و فیزیوتراپی و اقلام دیگر است که تمام این وسایل به صورت مجانی و امانی به مدت یک ماه در اختیار مراجعین و بیماران نیازمند قرار می گیرد.
علیمردانی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، به منظور کاهش آلام هموطنان و نیاز مبرم آنها به تجهیزات پزشکی، بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر همه روزه ایام نوروز پاسخگوی مراجعین خواهد بود چون که یکی از واحدهای اثرگذار هلال احمر در کاهش بیماری کرونا و دغدغه خانواده ها است.
وی ضمن اشاره به اینکه خدمات عرضه شده توسط داوطلبان و خیرین به صورت داوطلبانه است، بیان نمود: تا کنون بیشتر از ۱۴ هزار تن از خدمات این بانک بهره مند شده اند که از تلاش ها و زحمات داوطلبان و خیرین کمال تشکر را دارم و برای آنها آرزوی توفیق دارم.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: همشهریان عزیز می توانند کمک های نقدی خویش را به شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ بانک ملت با شناسه اختصاصی ۳۵۰۰۰۸۰۵۴۱۰۹ واریز نمایند و یا تجهیزات پزشکی بلااستفاده در منازل خویش را به جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی نبش کوچه ۷ معاونت داوطلبان اهدا کرده و در این امر خداپسندانه شریک باشند./

منبع:

About Author