وزیر بهداشت از مرکز واکسیناسیون شهر زنجان دیدن کرد

به گزارش فست فود باز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آخرین برنامه کاری خود در مسافرت به استان زنجان در جریان روند واکسیناسیون کرونا در این استان قرار گرفت.
به گزارش فست فود باز به نقل از خبرگزاری ایرنا دکتر بهرام عین اللهی شامگاه پنجشنبه که در دهمین سفر استانی رئیس جمهوری بعنوان نماینده کابینه سیزدهم در شهرستان طارم حضور داشت، در آخرین برنامه کاری خود با دست اندرکاران امر واکسیناسیون یکی از پایگاههای سطح شهر گفت و گو کرده و از روند واکسیناسیون در استان زنجان ابراز رضایت نمود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از این هم ۱۸ شهریور ماه سالجاری از مرکز واکسیناسیون خودرویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان بازدید کرده بود و از نزدیک در جریان فعالیتهای انجام شده قرار گرفته بود.
رییس مرکز بهداشت شهرستان زنجان در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان واکسیناسیون جمعیت هدف شهرستان زنجان در نوبت اول ۸۸.۵ درصد و به صورت کامل به ۷۲ درصد رسیده است که تا آخر آبان سالجاری این رقم به ۸۰ درصد افزایش خواهد یافت.
دکتر محمود حریری اضافه کرد: طی اقدامات انجام شده در مورد مقابله با کرونا تا حد زیادی صدمه های ناشی از این بیماری در شهرستان به کمترین حد رسیده است، و در ۲ هفته منتهی به آبان سال جاری، روند کلی بر روی کاهش میزان بیماری و موارد مثبت متمرکز بوده است.
وی ضمن اشاره به این که تا وقتی که در سطح ملی اجبار به رعایت پروتکل ها اعلام گردد باید به این امر توجه کرد، تصریح کرد: اجتناب از دورهمی و تجمع باید در دستور کار باشد چون که شرکت در مراسم ها احتمال مبتلا شدن را زیاد می کند و این درحالی است که واکسن پوشش ۱۰۰ درصدی ندارند و درصدی هم احتمال صدمه دور از ذهن نیست.
به گزارش فست فود باز به نقل از خبرگزاری ایرنا، رئیس جمهوری به همراه برخی از وزرا و معاونان به منظور بررسی مسایل و مشکلات مناطق مختلف استان زنجان پنجشنبه ۲۷ آبان ماه به زنجان سفر کرد.
منبع:

About Author