تهیه کننده بخش های خبری ۹۰ ثانیه با سلامت : لازم بود شبکه سلامت هر یک ساعت خبر اعلام کند

به گزارش فست فود باز، بخش خبری شبکه سلامت که با عنوان «۹۰ ثانیه با سلامت» به راه افتاده است، در سه نوبت صبح، ظهر و شب روی آنتن می رود و به بیان اخبار کوتاهی در حوزه سلامت می پردازد.
این بخش خبری بامداد ها ساعت ۷، ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱، ظهرها ساعت ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ و شب ها ساعت ۲۱، ۲۲ و ۲۳ روی آنتن شبکه سلامت می رود.
علی صادقی، تهیه کننده «۹۰ ثانیه با سلامت» در گفت و گویی با ایسنا اظهار داشت: اساسا خبرهای روز حوزه سلامت مورد استقبال واقع شده که شبکه خواهان ادامه یافتن آن بوده است. برای شبکه سلامت وجود چنین برنامه ای که در قالب ۹۰ ثانیه به سفارش های سلامتی بپردازد، لازم بود.
او در رابطه با شکل گیری ایده ساخت این برنامه اظهار داشت: از آنجائیکه در بیشتر شبکه های تخصصی چنین قالبی وجود داشت، تصمیم گرفته شد تا در شبکه سلامت نیز این قالب اجرا شود و این اتفاق به پیشنهاد خود مدیر شبکه انجام شد.
صادقی در ادامه به منبع این اخبار اشاره نمود و اظهار داشت: اخبار روزی که در زمینه سلامت وجود دارد، در قالب ۹۰ ثانیه برای مخاطب ارائه خواهد شد. همین طور در مناسبت های مختلف قسمتی از برنامه به آن مناسبت خاص اختصاص داده می شود. برای مثال در روز سالمند یا پزشک، حداقل در دو بخش به این مساله خاص پرداخته شد یا در زمان شدت گرفتن کرونا، دو بخش به سفارش های ایمنی اختصاص داده می شود.
او دلیل این که این برنامه هر روز، چهار بار روی آنتن می رود را مدت زمان کوتاه آن دانست و اضافه کرد: این برنامه حاوی چهار ۹۰ ثانیه با موضوعات جدید و مختلف است که در ضمن روز تکرار می شود.

About Author