ساخت یونیت معاینه چشم توسط محققان پارک علم و فناوری خراسان

به گزارش فست فود باز پژوهشگران یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خراسان موفق به طراحی و ساخت یونیت معاینه چشم شدند.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، این شرکت دانش بنیان با هدف نوآوری در صنعت تجهیزات پزشکی، چشم پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی در زمینه طراحی و فنی مهندسی و ساخت و مونتاژ بعنوان شرکت پیشرو از سال ۱۳۸۳ فعالیت خویش را شروع کرده و در سال ۱۳۹۰ با ایده محوری طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی بخصوص چشم پزشکی وارد پارک علم و فناوری خراسان شده است.

این شرکت تمرکز خویش را بر ساخت صندلی مخصوص جراحی چشم قرار داده و هچنین توانسته با طراحی و ساخت یونیت معاینه چشم برای اولین بار، گواهی ثبت اختراع این محصول را کسب کند.

رضا سالم، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، درمورد حمایت های پارک علم و فناوری خراسان، عنوان کرد: در حوزه مالی حمایت های خوبی برای طراحی و ساخت نمونه اولیه از شرکت صورت گرفت که منجر به ساخت محصول در ابعاد تجاری شد.

او همینطور با ابراز نارضایتی از حمایت های سایر بخش های دولتی عنوان کرد: با تمام حمایت ها و تلاش هایی که پارک علم و فناوری خراسان برای تجاری سازی محصول شرکت کرده، اما متأسفانه به علت عدم حمایت های لازم از تولیدات داخلی، همچنان واردات محصولات مشابه با کیفیت های بسیار کمتر صورت می گیرد.

About Author