رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: ۵۰ بیمار جدید کرونائی درقم بستری شدند

به گزارش فست فود باز رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در این استان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ بیمار جدید کرونائی در مراکز درمانی قم بستری شده و تحت معالجه و درمان قرار گرفتند.
به گزارش عصر جمعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد رضا قدیر در گفت وگویی گفت: در شبانه روز منتهی به هفتم آبان ماه، ۵۶ تَن مشکوک و یا با علایم قطعی مبتلاشدن به کرونا توسط اورژانس بیمارستان های قم پذیرش شدند.
وی ترخیص ۴۲ تَن که طی روزهای گذشته بستری شده بودند را نیز مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: چهار تَن که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت شده بود، جان خودرا از دست دادند.
قدیر مجموع بیماران کرونائی که اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند را ۲۶۴ تَن ذکر کرد و بیان داشت: ۴۶ تَن از این افراد به سبب وضعیت وخیم جسمی در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شوند.
وی افزود: از ۴۷۷ آزمایش کرونای انجام شده نتیجه ۸۶ مورد مثبت شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: از شروع اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در قم یک میلیون و ۷۴ هزار و ۱۸۹ دُز واکسن به جامعه هدف تزریق شده است.
بر اساس آخرین رنگ بندی کرونائی اعلام شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استان قم از اولین روز آبان ماه جاری در لیست مناطق زرد و نسبتا پرخطر کرونائی کشور قرار گرفته است.
منبع:

About Author