مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت تاکید کرد افزایش دو برابری مشارکت خیرین سلامت در ۱۴۰۱

فست فود باز: فست فود باز: مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت ضمن تاکید بر عدالت در سلامت و تمرکز بر مناطق کم برخوردار، از افزایش دو برابری مشارکت های خیرین سلامت در سال ۱۴۰۱، آگاهی داد.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، مهندس محمدجواد حیدری پور، در مسافرت به استان چهارمحال و بختیاری با محوریت بررسی وضعیت پروژه های عمرانی در دست اقدام با مشارکت خیّرین در عرصه سلامت، در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و مدیران حوزه سلامت استان با اشاره به توجه ویژه دولت به خیّرین و مشارکت آنان در عرصه سلامت، اظهار داشت: مجموع مشارکت های خیّرین سلامت طی سال ۱۴۰۱، در کشور بیش از دو برابر بالا رفته است.
تمرکز بر مناطق کم برخوردار کشور

مهندس حیدری پور با اشاره به اولویت ها و هدف های عدالت در سلامت، شفافیت، بهداشت و پیشگیری و تمرکز بر مناطق کم برخوردار، اضافه کرد: تسهیلگری و سیاست گذاری برای مساعدت با کارهای خیّرین با اصلاح ضوابط و مقررات به نفع خیّرین، نیازسنجی و اولویت سنجی از دیگر رویکرد های فعلی است.

مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت با پرداختن به ضرورت جوانی جمعیت اظهار داشت: راه اندازی نهضت خوابگاه سازی در سال ۱۴۰۲، خصوصاً خوابگاه های متاهلی از اهّم برنامه های این حوزه است.

مهندس حیدری پور با اشاره به ضرورت جلب اعتماد خیّرین، اضافه کرد: تجلیل از خیّرین سلامت و بهره گیری از ظرفیت دستگاه های اجرائی بمنظور تسهیل امور و حضور خیّرین از دیگر موارد مورد تاکید است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیّرین بعد از پایان نشست با حضور در منزل خیّر شهید، صدیقی سامانی، از خانواده ایشان تجلیل و تقدیر کرد.

گفتنی است، بازدید از دانشکده و کلینیک دندانپزشکی شهرکرد، بازدید از ۴ پروژه نیمه تمام در این دانشکده و هم اندیشی بمنظور جذب خیّر بمنظور تکمیل پروژه ها، بازدید از محل راه اندازی پروژه درحال مطالعه شهرک سلامت و باغ سلامت سالمندان و مرکز خدمات جامع سلامت خیّرساز زنده یاد حاج عبدالرزاق کریمیان کاکلی و نشست با مدیرعامل مجمع خیّرین سلامت و بررسی وضعیت و کارهای مجمع خیّرین سلامت در استان از دیگر برنامه های این سفر به شهرستان های شهرکرد و سامان بود.

About Author