پیام نخست وزیر سنگاپور پس از هجوم مردم به فروشگاه ها: ترس از کروناویروس، کشنده تر است

به گزارش فست فود باز نخست وزیر سنگاپور به دنبال هجوم مردم به فروشگاه ها و نگرانی از شیوع کروناویروس اظهار داشت: ترس و نگرانی می تواند از کروناویروس لطمه زننده تر باشد.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، نخست وزیر سنگاپور امروز (شنبه) و یک روز بعد از اعلام وضعیت آگهی و هجوم مردم به فروشگاه ها برای خرید مواد غذایی اظهار نمود: ترس و نگرانی بیش از حد می تواند از شیوع کروناویروس لطمه زننده تر باشد.
مقامات سنگاپور همچون شیوع بیماری سارس در سال ۲۰۰۳ و آنفلوآنزای H۱N۱ در سال ۲۰۰۹ وضعیت آگهی اعلام نمودند که این آگهی به این معنا است که این ویروس می تواند خطرناک باشد و به راحتی بین افراد منتقل شود.
با این حال نخست وزیر سنگاپور اشاره کرد: هیچ نیازی به ترس و وحشت نیست. ضرورتی ندارد تا افراد در خانه هایشان قرنطینه شوند و محدودیت تردد وجود ندارد. به اندازه کافی ذخایر وجود دارد و نیازی نیست که افراد به انبار کردن مواد غذایی آماده و محصولات بهداشتی اقدام نمایند.
هجوم مردم سنگاپور به فروشگاه ها برای خرید مواد غذایی بعد از اعلام وضعیت هشدارِ کروناویروسبه گزارش خبرگزاری رویترز، بیشتر از ۳۰ مورد مبتلاشدن به کروناویروس در سنگاپور گزارش شده که بعضی از آنان سفری به چین نداشته اند.

منبع:

About Author