ابراز همدردی شهردار تهران با مردم ایتالیا در گفت و گو با شهردار رم

فست فود باز: رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در توییتی از گفت وگوی مجازی شهردار تهران و شهردار رم و تبادل نظر درباب تجارب هر دو شهر درباره مبارزه با کرونا آگاهی داد.

به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا غلامحسین محمدی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «مبارزه با کرونا یک نبرد بین المللی است که کشورها باید فعالانه در آن شرکت نمایند. شهردار تهران امروز در یک گفت و گوی مجازی ضمن ابراز همدردی با مردم ایتالیا که تابحال بزرگترین قربانیان این بیماری بوده اند با شهردار رم درباب تجارب هر دو شهر در این کارزار تبادل نظر کرد.

حناچی در این گفت و گو با ابراز همدردی با مردم ایتالیا، مبارزه با کرونا را یک نبرد بین المللی خواند که نیازمند حضور فعالانه همه کشورها است. او همینطور اصرار کرد ایران همزمان در حال مبارزه با تحریمهای ظالمانه است و از شهردار رم خواست صدای تهران را به همکاران خود در سایر شهرداریها منتقل کند.»

بر اساس این گزارش شهردار تهران همین طور اشاره کرد: ایران همزمان در حال مبارزه با تحریمهای ظالمانه است و از شهردار رم خواست صدای تهران را به همکاران خود در سایر شهرداری ها منتقل کند.

منبع:

About Author