سفارش استفاده از ماسک به بیماران ریوی

به گزارش فست فود باز کارشناسان سفارش می کنند که افراد مبتلا به بیماری ریوی هم ملزم به استفاده از ماسک هستند.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، کارشناسان چهار تیم پزشکی اظهار داشتند: افراد مبتلا به بیماری مزمن ریوی امکان دارد این نگرانی را داشته باشند که استفاده از ماسک در دوران همه گیری بیماری کووید-۱۹ مانع می شود که به سادگی تنفس کنند اما لزوم دارد این افراد در صورت امکان، ماسک به صورت داشته باشند.
متخصصان آمریکایی سفارش کردند: افرادی که از مشکل ریوی ندارند و حتی خیلی از افراد مبتلا به بیماری مزمن ریوی اصولا می توانند بدون آنکه سطح اکسیژن و کربن دی اکسید در بدن آنان تحت تأثیر قرار گیرد از ماسک های غیر از ماسک N95 استفاده کنند.
این متخصصان همینطور اظهار داشتند: بعضی از مبتلایان به بیماری های ریوی امکان دارد به علت بروز مشکل تنفسی هنگام استفاده از ماسک قادر به رعایت این دستورالعمل بهداشتی نباشند. هرچند، لزوم دارد تا حدامکان نگرانی های فرد در مقابل نیازهای جامعه برای کاهش گسترش کروناویروس مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرد.
در بعضی موارد اطمینان خاطر پزشک در مورد ایمنی پوشاندن صورت امکان دارد همان چیزی باشد که مورد نیاز است.
امتحان کردن انواع مختلفی از پوشش های صورت جهت بررسی میزان تحمل پذیری افراد در مقابل ماسک می تواند مفید باشد.
به گزارش مدیکال اکسپرس، مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری ها در ایالات متحده استفاده از ماسک را برای مهار شیوع کروناویروس سفارش کرده است و طی هفته های اخیر در خیلی از ایالت ها و شهرها استفاده از ماسک الزامی شده است.

منبع:

About Author