افتتاح هشت مرکز درمانی جدید با ظرفیت ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی در کشور

به گزارش فست فود باز در چهارمین آیین پویش «ره سلامت» هشت مرکز درمانی با اولویت مناطق محروم با طرفیت ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی راه اندازی شد.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، امروز(پنجشنبه ۲۷ شهریورماه) در ادامه طرح «پویش سلامت» هشت مرکز درمانی با زیربنای ۱۲۳ هزار و ۸۶۵ متر مربع با ظرفیت ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی راه اندازی شد.
بر مبنای طرح پویش «ره سلامت» مقرر شده است که تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ و به مناسبت هفته ی سلامت ۱۰ هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی در چارچوب ۱۴۰۰ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی افتتاح شود که بخشی از این هدف امروز محقق شد.

امروز هشت مرکز بیمارستانی و درمانی با جمع سرمایه گذاری ۹۸۹ میلیاردتومان و با اشتغالزایی برای ۳۹۲۹ نفر در استان های تهران، اصفهان، گیلان، سیستان و بلوچستان، مازنداران، کردستان و آذربایجان غربی توسط رئیس جمهور و وزیر بهداشت، راه اندازی شد.

بیمارستان آیت الله خویی، بیمارستان شفای سقز، بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بهشهر، بیمارستان پوست رازی تهران، مجتمع جامع پیوند حضرت مهدی (عج) بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز بیماری های تنفسی زابل و بیمارستان تالش پروژه هایی هستند که از امروز و در ادامه پویش «ره سلامت»، مورد بهره برداری قرار می گیرد.

About Author