واکنش رئیس نظام پزشکی به درخواست عزل معاون وزیر بهداشت

رئیس سازمان نظام پزشکی نوشت: کسانی خواهان عزل یک مسئول در وزارت بهداشت به خاطر اعتراض به بی قانونی ها شده اند که باید به سبب زیر پا گذاشتن ضوابط بهداشتی محاکمه شوند.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایرنا، محمد رضا ظفرقندی روز جمعه در توییتر نوشت: «کسانی که به سبب زیر پاگذاشتن ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی ایام کرونا و تهدید جان مردم باید عذرخواهی و بلکه محاکمه شوند، خواهان عزل مسئولی هستند که برمبنای وظیفه انسانی و حرفه ای به این شرایط و بی قانونی ها اعتراض کرده است. این ره به کجا می رود؟»
در پی برگزاری تجمعاتی در شهر قم، برخی مسئولان وزارت بهداشت همچون علیرضا رییسی معاون این وزارتخانه به این مساله اعتراض کردند.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایرنا، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با انتشار یک فایل صوتی، از علما و مردم شریف قم بابت اظهارات قبلی خود درباره اندازه رعایت پروتکل های بهداشتی در بعضی آیین ها و مراکز فرهنگی قم، پوزش خواست.
رییسی اشاره کرد: جملات و نکاتی در جلسه اخیر ستاد ملی کرونا گفته شد، که فقط قصد تذکر و رعایت شیوه نامه ها بود و به هیچ وجه قصد اهانت به مردم قم، علما، امام جمعه و سایر افراد بزرگ در قم را نداشتم و ندارم.

About Author