کرونا جان یک نفر دیگر را در استان همدان گرفت

به گزارش فست فود باز ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: با فوت یک نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان کرونا در این استان از آغاز اپیدمی این ویروس تابحال به یک هزار و ۵۴۴ نفر رسید.
دکتر «محمد طاهری» روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا اضافه کرد: همینطور با شناسایی ۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از آغاز همه گیری ویروس کرونا تابحال در استان به ۱۰ هزار و ۵۸۱ نفر رسیده است.
وی عنوان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان های استان همدان با علایم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۷ مورد بود که از این تعداد ۴۴ نفر در بخش عادی بستری شدند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: همینطور هم اکنون ۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۲۷ بیمار وخیم گزارش شده است.
دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان های استان همدان هم اظهار داشت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان های اسدآباد ۳۸۲، بهار ۶۲۴، تویسرکان ۶۷۳، رزن ۴۶۱، درگزین ۱۹۹، فامنین ۱۸۶ و کبودراهنگ ۶۷۶ نفر است.
وی اضافه کرد: همینطور یک هزار و ۹۲۴ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۷۲ نفر در نهاوند و چهارهزار و چهار نفر هم در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایرنا، استاندار همدان در جلسه روز شنبه گذشته در ستاد مقابله با ویروس کرونا، عنوان کرد: شهرستان اسدآباد در وضعیت آبی و ۹ شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
«سیدسعید شاهرخی» با اشاره به اینکه اعمال محدودیت های کرونایی همچنان بر مبنای طرح «فاصله گذاری هوشمند» و برپایه رنگ بندی شهرستان ها انجام می شود، از شهروندان خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از شیوع کرونا و بازگشت محدودیت ها جلوگیری نمایند.

منبع:

About Author