افزایش موارد مبتلا شدن به کرونا در هند و تشدید محدودیت های کرونایی

به گزارش فست فود باز مقامات هند اعلام نمودند که با عنایت به تداوم افزایش موارد مبتلا شدن به کروناویروس در این کشور، محدودیت های کرونایی تشدید می شود.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، مقامات هند اعلام کردند: موارد مبتلا شدن به کروناویروس برای ششمین روز متوالی از ۲۰ هزار نفر فراتر رفته و بنابراین گستره محدودیت های کرونایی تشدید می شود.
بنابر اعلام مقامات هند، امروز (سه شنبه) ۲۴ هزار و ۴۹۲ مورد جدید مبتلا شدن به بیماری کووید-۱۹ شناسایی شده و برای ششمین روز متوالی است که موارد مبتلا شدن از ۲۰ هزار مورد فراتر رفته است. در این شرایط محدودیت ها به منظور متوقف کردن شیوع بیماری در بخش هایی از کشور گسترش پیدا کرده است.
تابحال بیشتر از ۱۱.۴ میلیون نفر در هند به کروناویروس آلوده شده که بعد از ایالات متحده و برزیل بیشترین آمار را به خود مختص کرده است. همینطور با فوت ۱۳۱ نفر طی ۲۴ ساعت مجموع موارد فوتی به ۱۵۸ هزار و ۸۵۶ نفر رسیده است.
به گزارش فست فود باز به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات هند ازدحام جمعیت و عدم تمایل عمومی به استفاده از ماسک را دلیل افزایش موارد مبتلا شدن می دانند و برخلاف کشورهای غربی جهش ویروس را در این افزایش موثر نمی دانند.

منبع:

About Author