فرماندار شهرستان دنا: شهر زلزله زده سی سخت از چاله زلزله به چاه کرونا افتاد

به گزارش فست فود باز کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان دنا اظهار داشت: شهر زلزله زده سی سخت از چاله زلزله به چاه کرونا افتاده است.
«عبدالحمید پناهی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلان اینکه تعداد بیمماران کرونائی در شهرستان دنا(شهر سی سخت و روستاهای اطراف) افزایش بی سابقه داشته است، اضافه کرد: این روند به شکلی است که اگر کنترل نشود وضعیت کرونائی شهرستان قرمز خواهد شد.
وی اظهارکرد: برای نخستین بار تنها طی یک روز ۳۲ مورد مبتلای کرونائی داشته ایم همین طور در سه روز گذشته ۷۲ بیمار کرونائی داشته ایم که این تعداد نیز بی سابقه است.
فرماندار شهرستان دنا اشاره کرد: ورودی های سی سخت کنترل می شود و کسی بدون تست کرونا وارد شهر سی سخت نخواهد شد. از ورود افراد غیربومی به شهر سی سخت جلوگیری می شود.
پناهی با اعلان اینکه شهرستان دنا در بدترین شرایط کرونائی قرار دارد، اشاره کرد: تعداد بیماران کرونائی امروز در شهرستان دنا رکورد شکست.
وی از مردم شهرستان دنا در مناطق شهری و روستایی خواست که با رعایت پروتکلهای بهداشتی، ماسک زدن، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از هرگونه تجمع جلوی قرمز شدن وضعیت کرونائی این شهرستان را بگیرند.
فرماندار شهرستان دنا اشاره کرد: خودرو های ضایعاتی در سطح شهرستان توقیف می شوند، بسته های حمایتی در جلوی هر خانه تحویل داده می شود و از توزیع در جلوی ادارات و ایجاد صف خودداری می شود و از کارگران فصلی نیز باید تست گرفته شود بدین سبب با کارگرانی که کرونا داشته اند و اطلاع ندادند برخورد قضایی می شود.
پناهی با اعلان اینکه دهیاران موظفند این موارد را جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی رعایت نمایند، بیان کرد: مردم شهرستان دنا به خصوص شهر سی سخت با ساده انگاری از چاله زلزله به چاه کرونا افتاده اند، کسانی که در شهرها و استان های دیگر شاغل بودند یا سفر کردند، نباید بدون انجام تست به شهرستان برگردند.

منبع:

About Author