نایب رییس مجلس شورای اسلامی: طرح شهید سلیمانی نقش موثری در مهار کرونا دارد

به گزارش فست فود باز ایرنا- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، طرح شهید سلیمانی را راهکاری مهم و اثرگذار در جهت مهار کرونا در کشور دانست و اظهار داشت: این طرح که از استان کرمانشاه شروع شد در شناسایی و درمان بموقع بیماران کووید۱۹ و کنترل این بیماری نقش موثری دارد.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایرنا، سید«امیرحسین قاضی زاده هاشمی» روز پنجشنبه در نشست اعضای هیات رییسه و تعدادی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: هم افزایی و همکاریهای درون بخشی و برون بخشی نقش مهمی در کنترل و کاهش آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا دارد و این مهم در این استان به خوبی مشهود است.
او اظهار داشت: تلاش و از خودگذشتگی زحمتکشان عرصه جهاد سلامت در خط مقدم مقابله با کرونا در استان کرمانشاه بسیار پرارزش و قابل تقدیر است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با تلاش بی وقفه و اقدامات پرارزش و همدلی و همکاری تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان کرمانشاه، این استان در کنترل بیماری کووید بسیار موفق عمل کرده است.
قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: در حالیکه کرمانشاه یک استان مرزی است و با وجود پنج بازارچه مرزی آن و تردد زیاد مسافران، خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده و نظارت های دقیقی که از جانب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صورت گرفته، الان وضعیت این استان از نظر کرونا باثبات است.

مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در کرمانشاه به مرز هزار و ۵۰۰ نفر رسید
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در شبانه روز گذشته یک نفر بر اثر کووید ۱۹ در شهرستان کرمانشاه فوت کرد، اظهار داشت: مجموع جانباختگان استان به هزار و ۴۹۷ نفر رسید.
«مهدی محمدی» اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۴۸ بیمار جدید با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۵۰ نفر هم بعد از بهبودی ترخیص شدند.
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در شبانه روز گذشته ۱۲ مورد بیمار مثبت بستری و ۸۹ بیمار مثبت سرپایی در سطح استان شناسایی شدند.
وی عنوان کرد: الان ۱۴۶ بیمار در ارتباط با کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

منبع:

About Author