افتتاح نخستین واحد واکسیناسیون سیار یگان های ویژه ناجا

فرمانده یگان های ویژه ناجا از افتتاح نخستین واحد واکسیناسیون سیار یگان ویژه برای خدمت رسانی به مناطق کمتربرخوردار اطلاع داد.
به گزارش فست فود باز به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار “حسن کرمی” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس از افتتاح نخستین واحد واکسیناسیون سیار یگان های ویژه ناجا اطلاع داد و اظهار نمود: یگان ویژه با راه اندازی مراکز سیار و ثابت واکسیناسیون به کمک کادر درمان آمده و نشان داد که همواره در کنار مردم بوده و برای آرامش جامعه تلاش می کند.
وی افزود: ما در سطح کشور۲۰ پایگاه سیار و ثابت واکسیناسیون داریم که درحال کمک به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و خدمت رسانی به مردم هستند.
فرمانده یگان های ویژه ناجا ضمن اشاره به مشارکت جهادی یگان ویژه در مأموریت های مردم یاری، بیان نمود: این واحد سیار واکسیناسیون با هدف خدمت رسانی به افرادی راه اندازی شده که به دلیل سکونت در مناطق کمتر برخوردار در حاشیه شهرها، فرصت یا توان رفتن به مراکز شهرها را ندارند.
سردار کرمی خاطرنشان کرد: طرح واکسیناسیون محدودیتی ندارد و تا وقتی که شبکه بهداشت منطقه احتیاج به مساعدت یگان ویژه داشته باشد، ما پای کار هستیم.
این مقام ارشد انتظامی در انتها تصریح کرد: امیدوارم با این کار جهادی که توسط مسؤلان و همت مردم شریف ایران اسلامی در کشور شکل گرفته، بزودی این ویروس منحوس ریشه کن شود.
منبع:

About Author