شرط ورود اتباع خارجی به مرزهای سیستان و بلوچستان واکسیناسیون است

به گزارش فست فود باز زاهدان_ایرنا_ استاندار سیستان و بلوچستان بر کنترل دقیق ورود و خروج در مبادی مرزی استان تصریح کرد و اظهار داشت: شرط ورود اتباع خارجی به مرزهای استان حتما انجام واکسیناسیون و تست کرونا است.
به گزارش فست فود باز به نقل از خبرگزاری ایرنا حسین مدرس خیابانی روز دوشنبه در نشست مدیریت و مقابله با کرونا اظهارداشت: باید به استمرار اطلاع رسانی عمومی واکسیناسیون و تشویق مردم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید شود.
وی اضافه کرد: واکسیناسیون از طریق های مهم پیشگیری است بنابراین باید تلاش ها برای اقناع افکار عمومی و اطلاع رسانی دقیق در مورد این امر استمرار یابد و دستگاههای متولی تبیین و جلب اعتماد عمومی را برای تزریق واکسن و رعایت شیوه های بهداشتی ادامه دهند.
استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بررسی و مقایسه آمار های مبتلا شدن و مرگ و میر با مدت مشابه سال قبل نشان از تاثیرات مثبت واکسیناسیون در افزایش ایمنی جمعی و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا دارد بر این اساس لازم است اطلاع رسانی برای تزریق دز سوم واکسن به عموم مردم صورت پذیرد.
مدرس خیابانی تصریح کرد: واکسیناسیون به تنهایی کافی نیست و عادی انگاری می تواند تبعات خطرناکی را به دنبال داشته باشد ازاین رو در کنار تزریق واکسن شیوه نامه بهداشتی هم باید با دقت رعایت شود.

منبع:

About Author