وزیر بهداشت : ایران اسلامی در مقابله با کرونا روسفید شده است

وزیر بهداشت و درمان و آموزش علوم پزشکی با اشاره به مجاهدت های مدافعان سلامت و کوشش های باارزش و موفق پژوهشگران کشورمان در عرصه ساخت واکسن کرونا، اعلام نمود که ایران اسلامی در امر مقابله با ویروس جهانی کرونا رو سفید شده است.
به گزارش فست فود باز به نقل از خبرگزاری ایرنا، دکتر بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یک شرکت بزرگ تولید داروهای نوترکیب در شهرک دارویی برکت شهرستان ساوجبلاغ استان البرز اضافه کرد: کرونا در دنیا با وجود همه مشکلاتی که ایجاد کرد قدرت های واقعی کشور ها را نشان داد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش علوم پزشکی اضافه کرد: کرونا قدرت های واقعی را نشان داد و برخی کشور ها که در حوزه مقابله با کرونا ادعا داشتند امروز در مقابل این ویروس سرخم کرده اند و قدرت اصلی خودشان را نشان دادند.
عین اللهی اظهار داشت: کشور ما در دهه های اخیر خصوصاً در هشت سال دفاع مقدس قدرت خودرا نشان داده است و دشمنان نتوانستند یک وجب از خاک ایران اسلامی را از دست فرزندان این مرز و بوم بگیرند.
وی اصرار کرد که در مبارزه با کرونا کشور ما در عرصه های مختلف رو سفید شد برای اینکه دانشمندان و جهادگران ما پا به عرصه گذاشتند و خودنمایی کردند؛ آن هم در زمانی که در تحریم های ناجوانمردانه به سر می بریم.
وی گفت: در اوج تحریم ها به شعار «ما می توانیم » عملی شد و به کل جهان نشان دادیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش علوم پزشکی اضافه کرد: در روزهای کرونا هیچ مریضی روی زمین نماند و از بیمارستان رد نشد ؛ این مساله در کشور ما نشان دهنده ی قدرت بالای مردم است که موجب رشد این قدرت شده اند.
وی اظهار داشت: در تولید لوازم بهداشتی و لجستیک شرکت دارویی برکت خوش درخشید و کارهای بزرگی در این مرکز انجام داده است.
عین اللهی اضافه کرد: بزرگترین راه جلوگیری از کرونا واکسیناسیون است که امروزه با تلاش دانشمندان و پژوهشگران در گروه دارویی برکت شعار «ما می توانیم» تحقق پیدا کرده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: در تولید واکسن ایران اسلامی جزو ۶ اول جهان قرار داردضمن آنکه در تحقیقات انجام شده یکی از بی عارضه ترین واکسن ها واکسن کرونا برکت است.
عین اللهی بیان داشت: به همه پژوهشگران و دانشمندان گروه دارویی برکت افتخار می نماییم چون با وجودشان توانستیم ایران قوی داشته باشیم و به سربلندی برسیم.
شهرک دارویی برکت واقع در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز دارای ۵۷ واحد تولید دارو است.

About Author