کلینزمن: لواندوفسکی بهترین مهاجم عصر مدرن بوندسلیگا است

به گزارش فست فود باز یورگن کلینزمن، روبرت لواندوفسکی را بهترین مهاجم بوندسلیگا در دوران مدرن می داند.

به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا و به نقل از کیکر، لواندوفسکی روز دوشنبه عنوان بهترین بازیکن مرد فیفا را به دست آورد، دو روز بعد از به ثمر رساندن سیصدمین گل خود در بوندسلیگا در بازی بایرن مقابل کلن.
کلینزمن که با آلمان غربی قهرمان جام جهانی ۱۹۹۰ شد، در یک ویدئو کنفرانس به خبرگزاری فرانسه اظهار داشت: “شکی نیست که روبرت بهترین مهاجمی است که بوندسلیگا در دوران مدرن دیده است.
کلینزمن، ۵۷ ساله، با کاپیتانی آلمان تا قهرمانی یورو ۹۶ قبل از مربیگری تیم های ملی مردان آلمان و ایالات متحده، دوران درخشانی همچون دوران حضور در تاتنهام، اینترمیلان و بایرن را پشت سر گذاشت.
او اعتراف می کند که از زمانی که لواندوفسکی با زدن ۴۱ گل در فصل گذشته رکورد گرد مولر در یک دوره لیگ آلمان را شکست، شگفت زده شد. در آلمان هیچگاه فکر نمی کردیم که بتوانیم به این رکورد نزدیک شویم.
لواندوفسکی با ۲۳ گل تا به اینجای فصل در لیگ، همچنان در راه رسیدن بعنوان بهترین گلزن بوندسلیگا برای پنجمین سال متوالی قرار دارد. کلینزمن اضافه کرد: روشی که او به صورت مداوم این عطش را حفظ می نماید، آن انگیزه برای گلزنی و کسب عناوین در سطح کاملاً متفاوتی است.
هرتا در سه بازی اخیر خود بعد از پیروزی شوکه کننده مقابل دورتموند پیش از کریسمس، بدون برد بوده و بعد از شکست ۳-۲ خانگی چهارشنبه در دربی خانگی مقابل همسایه یونیون در جام حذفی آلمان، شرایط سختی دارد.
کلینزمن امیدوار است که لواندوفسکی روز یکشنبه مقابل باشگاه سابقش هرتا گلهای زیادی نزند.
به نظر می آید که جدایی ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند قطعی شده است. این بازیکن نروژی مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته و خبرهای درباره علاقه بایرن به جذب این بازیکن هم به گوش می رسد.
لواندوفسکی در واکنش به احتمال حضور هالند در بایرن اظهار داشت: من انسان صبوری هستم و همواره در واکنش با شایعات آرامش خویش را حفظ نموده ام. دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. من روی چنین مسائلی تمرکز نمی کنم و تنها به فوتبال و بهتر شدن فکر می کنم.

About Author