وزیر بهداشت عنوان کرد نگرانی از افزایش بیماری در کشور

به گزارش فست فود باز خوزستان وزیر بهداشت اظهار داشت: هم اکنون موج ششم بیماری فروکش کرده و همه فاکتورهای بیماری کاهش پیدا کرده اند البته این وضعیت، در صورت رعایت پروتکلهای بهداشتی پایدار می ماند اما متاسفانه شاهد رعایت نشدن پروتکلهای بهداشتی در روزهای تعطیلی بودیم و نگرانی از افزایش بیماری وجود دارد.

دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان درحال ساخت آیت الله طالقانی آبادان که امروز (۸ فروردین ماه) انجام شد، اظهار نمود: باتوجه به زحمات مردم آبادان در دفاع مقدس، برای ما شهرهای آبادان و خرمشهر خاصیت خاصی دارند و باید به این شهرها رسیدگی بیشتری شود.

به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: امروز از پروژه گسترش بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی آیت الله طالقانی که توسط بنیاد علوی درحال ساخت است، بازدید شد؛ این بیمارستان استانداردهای خوبی دارد و امیدواریم در مدت یک ماه آتی به بهره برداری برسد.

عین اللهی بیان کرد: برای بسط بیمارستان آیت الله طالقانی نیروهای جدید به کارگیری می شوند اما تاکید ما این است که نیروهای تخصصی را به کار بگیرند.

وی اظهار داشت: یک بیمارستان ۳۰ تختخوابی نیز در نزدیکی شلمچه در دست اقدام است که در ادامه سفر از این پروژه و خدمات دانشگاه علوم پزشکی آبادان در یادمان های راهیان نور بازدید خواهم کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباب حضور تماشگران در ورزشگاه ها بیان کرد: اجازه داده شد با ۵۰ درصد ظرفیت، تماشاگران در بازی تیم ملی ایران و لبنان در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون شرایط رو به بهبودی است و اگر مردم رعایت نمایند، در آبادان هم تماشاگران می توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند اما در صورت رعایت نشدن پروتکلهای بهداشتی اجازه ادامه حضور تماشاگران در ورزشگاه ها داده نمی گردد برای اینکه با رعایت نشدن پروتکلهای بهداشتی، باردیگر ویروس فعال می شود.

عین اللهی اظهار داشت: هم اکنون موج ششم بیماری فروکش کرده و همه فاکتورهای بیماری کاهش پیدا کرده اند البته این وضعیت، در صورت رعایت پروتکلهای بهداشتی پایدار می ماند اما متاسفانه شاهد رعایت نشدن پروتکلهای بهداشتی در روزهای تعطیلی بودیم و نگرانی از افزایش بیماری وجود دارد.

وی اضافه کرد: نباید فکر نماییم کرونا تمام شده است؛ بمحض این که در کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا فکر کردند بیماری تمام شده، باردیگر بیماری عود کرده است بدین سبب در صورت رعایت نشدن پروتکلهای بهداشتی احتمال افزایش مجدد بیماری وجود دارد.

منبع:

About Author