وزیر بهداشت: راهپیمایی اربعین در انتقال تجربیات پزشکی ایران به کشورهای همسایه کمک می کند

به گزارش فست فود باز، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور حرکت در راه دیپلماسی را از برنامه های در دستور کار این وزارتخانه عنوان نمود و اظهار داشت: راهپیمایی اربعین در انتقال تجربیات کشورمان در زمینه های پزشکی و بهداشتی به کشورهای همسایه بسیار موثر است.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایرنا، بهرام عین اللهی روز دوشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به برگزاری کنگره بزرگ اربعین با کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان همکاری هایی در زمینه سلامت و بهداشت خواهیم داشت.
وی مهم ترین هدف این سفر را بازدید از زیرساخت های درمانی و بهداشتی پایانه مرزی مهران و استان ذکر کرد و اظهار داشت: مهران یکی از پایانه های اصلی در بحث اربعین است از بیشترین زوار از آن تردد می کنند بدین سبب امروز از زیرساخت های این مرز بازدید می شود و در جریان کمبودها و نقصان هایی قرار خواهیم گرفت.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور افزود: با توجه به این که وزارت بهداشت در زمینه سلامت زوار و وظایفی را بر عهده دارد، امروز نیز بعد از بازدید از پایانه مرزی مهران به مرز شلمچه خواهیم رفت و از این مرز نیز بازدید می نماییم.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و به همراه رئیس سازمان اورژانس کشور با استقبال رسمی استاندار ایلام و تعدادی از مدیران کل استانی دقایقی پیش وارد ایلام شد.
بازدید از پایانه مرزی و مرکز فوریتهای پزشکی پایانه مهران، بازدید از بازدید از استودیو سلامت شهر مهران، بازدید از بیمارستان امام حسین ( ع ) مهران و بازدید از بیمارستان رازی شهر ایلام همچون برنامه های سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور به استان است.

منبع:

About Author