۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود جذب شد

به گزارش فست فود باز، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود اظهار داشت: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در مسافرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور به استان سمنان برای طرح های عمرانی این دانشگاه اختصاص یافت که تمام این مبلغ جذب شد.
حسین شیبانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه بیمارستان میامی طی یک ماه آینده قابل افتتاح است، اضافه کرد: برای این بیمارستان تابحال ۱۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی خریداری شده است.
وی اظهار داشت: ۶ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی بخش های جدید بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود مانند بخش های اسکوپی و یُددرمانی جذب شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن اشاره به فعال شدن بخش بازتوانی قلب و ریه بیمارستان امام حسین (ع)، عنوان کرد: جهت راه اندازی این بخش از کمک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی خیران استفاده شد.
شیبانی خاطرنشان کرد: انجام «ام آر آنژیوگرافی» هم بعنوان خدمتی جدید به بیماران در این بیماستان شروع شد.
وی ضمن اشاره به این که هم اکنون بیماری های قلبی و عروقی، تصادفات و سرطان، علت های اصلی مرگ در کشور می باشند، اضافه کرد: بر این اساس تلاش می شود تا آخر سال مرکز قلب شاهرود با امکانات کامل به بهره برداری برسد و در گام بعد هم مرکز تروما فعال شود.
به گزارش فست فود باز به نقل از خبرگزاری ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ۲ شهرستان شاهرود و میامی را تحت پوشش خود دارد.
این دانشگاه دارای چهار هزار نفر کارمند، ۲۵۰ عضو هیأت علمی و حدود ۲ هزار دانشجو است همینطور پنج مرکز تحقیقاتی و چهار دانشکده در این دانشگاه فعال است.
منبع:

About Author