مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت خبر داد اقدام ویژه برای کشف تجهیزات پزشکی قاچاق و احتکار شده در تهران

فست فود باز: مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت اظهار داشت: به منظور کشف قاچاق، احتکار و اقلام فاقد اصالت، هیات های انتظامی، قضایی و کارشناسی تخصصی تجهیزات پزشکی به ۱۴ نقطه تهران اعزام شدند.

به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، دکتر رضا مسائلی اظهار داشت: به منظور مبارزه با قاچاق و احتکار تجهیزات و ملزومات پزشکی، ظهر امروز اعزام ۱۴ تیم با حضور معاون قضایی دادستان تهران، رییس دادسرای جرایم پزشکی، روسای نواحی قضایی استان تهران، مدیران و قضات سازمان تعزیرات حکومتی، عوامل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و همکاری سربازان گمنان امام زمان(عج)، برای کشف قاچاق، احتکار و اقلام فاقد اصالت به ۱۴ مکان در تهران انجام شد.
وی ادامه داد: مقرر است طی این بازرسی ها، کالاهایی که در محل مورد نظر وجود دارند از نظر قاچاق و احتکار بررسی شده و چنانچه کالاهای مورد نظر فاقد اصالت و ثبت در شبکه توزیع قانونی باشند، با دستور مقام قضایی حاضر در محل ضبط و برابر قوانین و مقرارت در رابطه با آنها رفتار شود.
بنابر اعلام وبدا، لازم به ذکر است ماموریت های بازرسی انجام شده موفقیت آمیز بوده و اخبار کشفیات انجام شده متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

About Author