آماده باش ۱۰۰ درصدی اورژانس در طرح نوروزی

فست فود باز: رئیس سازمان اورژانس کشور از آماده باش کامل عوامل اورژانس برای طرح نوروز ۹۸ آگاهی داد.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر که بامداد امروز (چهارشنبه) در ضلع جنوبی حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اشاره کرد: امسال سازمان اورژانس کشور با همکاری پلیس راهور و سازمان برنامه و بودجه تفاهم نامه هایی را داشته است که امیدواریم بتوانیم برمبنای آن تلفات و حوادث کشور را کاهش دهیم.
رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان این که در طرح نوروزی امسال پنج هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس، ۴۱ دستگاه بالگرد، ۳۲۰ دستگاه موتورلانس و ۶۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس به کار گرفته شده است، در این باره اشاره کرد: امسال بیشتر از ۶۰۰ کمپ نوروزی در اورژانس فعال است. در ۳۰ کیلومتری شهرها باز با عنایت به این که بیشترین تصادفات رانندگی رخ می دهد، امسال استقرار ویژه ای خواهیم داشت.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به وظایف دیگر وزارت بهداشت در روزهای نوروز، اظهار نمود: بحث پیشگیری و مدیریت بیماری ها باز در این ایام در دستور کار قرار دارد و تیم های اورژانس در این مدت فعال می باشند و بر رفتار رستوران داران و رعایت بهداشت از طرف مراکز طبخ غذا و باز استاندارد آب های آشامیدنی نظارت خواهند کرد.
کولیوند با بیان این که ۱۰۰ درصد بیمارستان ها باز در آماده باش هستند، در این باره اظهار داشت: تمامی دستگاه ها و مراکز وزارت بهداشت باز آماده باش بوده ضمن این که خدمات دندانپزشکی باز به صورت دولتی نمایش خواهد شد.

About Author