فست فود باز: بازدید از اسکله تفریخی کیش در همه فصول جذابیت خاص خود را دارد اما این اسکله برای مسافران فروردین و اردیبهشت جذابیت بیشتری دارد.

هتل پارسیان کیش ، هتل سه ستاره در نزدیکی میدان ساحل است که از نظر موقعیت مکانی نزدیک به معروفترین مراکز تجاری مانند زیتون و… می باشد. برای رفتن به اسکله هم  با صرف حداقل ترین زمان می توانید پیاده در هر زمانی بروید.   بازدید از اسکله تفریخی کیش در همه فصول جذابیت خاص خود را دارد اما این اسکله برای مسافران تور کیش فروردین و اردیبهشت با توجه به آب و هوای خوب این فصل بهار جذابیت بیشتری دارد .

در این متن تلاش شده تا بتوانیم در انتخاب هتل شما را راهنمایی کرده و به هتل دلخواه خود نزدیک شوید.

تور کیش – هتل پارسیان هتل چند ستاره است؟

هتل پارسیان هتل سه ستاره ای می باشد که برای کسانی که قصد خرید دارند مناسب است. البته مسافرانی که برای تفریح و ساحل به جزیره زیبای کیش سفر می کنند هم نگران نباشند، چون این هتل با  ساحل فاصله ۵ دقیقه ای دارد. این هم یک خبر خووب برای مسافران تور کیش فروردین ۹۹ که مایلند از تفریحات آبی استفاده نمایند .

 

تور کیش – هتل پارسیان چند نوع اتاق دارد؟

این هتل از تنوع اتاق بالایی برخوردار است، و دارای ۱۰۰ باب اتاق می باشد. اتاق ها دو تخته سه تخته چهار تخته پنج تخته و در نهایت شش نخنه می باشد.

تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز مسافران برای آن ها تهیه شده است.

 

مطالب مرتبط:

https://xn--pgboj2fl38c.net/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%86

 

تور کیش – خدمات رایگان هتل پارسیان برای مسافران تور کیش فروردین ۹۹  چیست؟

خدمات رایگانی که هتل پارسیان به مسافران خود ارائه می دهد از جمله:

صبحانه بوفه ، استقبال فرودگاهی ، اینترنت می باشد که به صورت رایگان به مسافر ارائه می شود.

هتل پارسیان یا هتل سوئیت محوطه ارم سه ستاره کیش؟

هر دو هتل سه ستاره می باشند اما از نظر لول هتل و خدماتی که به مسافران ارائه ی دهند متفاوت هستند. هتل پارسیان از نظر موقعیت مکانی و دسترسی به مراکز تجاری و اسکله بسیار مناسب بوده و مسافران بسیار از آن رضایت داشته اند. هتل سوئیت محوطه ارم سه ستاره در محوطه مجموعه ارم قرار دارد که در بلوار خیام واقع شده است، با دریا ۱۰ دقیقه فاصله دارد.

مزیت هتل سوئیت محوطه ارم سه ستاره این است که برای اقامت چهار شب به بالا شام به صورت رایگان ارائه می دهد.

هتل پارسیان از نظر لول هتل دارای سطح بالاتری نسبت به هتل سوئیت محوطه ارم سه ستاره می باشد و قطعا دارای قیمت بالاتری است.

 

تور کیش –  امکانات هتل پارسیان بیشتر است یا هتل لوتوس؟

با توجه به این که هتل پارسیان  با هتل لوتوس هر دو سه ستاره می باشند خدمات رایگان یکسانی مانند صبحانه بوفه ، استقبال فرودگاهی و اینترنت به مسافران ارائه می دهند. البته هتل لوتوس به نسبت هتل پارسیان فاصله بیشتری با مراکز تجاری و اسکله دارند. یک نکته بسیار مهم برای مسافرانی که دارای فرد کهنسال می باشند این است که این هتل فاقد آسانسور می باشد باید در انتخاب این هتل از این نظر بسیار دقت کرد.

هتل پارسیان دارای سالن همایش با ظرفیت ۱۴۰ نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات بسیار مجهز تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده موسسات و ادارات دولتی و خصوصی است.

 

تور کیش –  چه زمانی برای رزرو هتل پارسیان مناسب تر است؟

این هتل به دلیل داشتن قیمت مناسب و موقعیت مکانی بسیار خوب دارای مسافران ثابت بسیاری می باشد و برای رزرو این هتل باید هرچه سریعتر اقدام کنید. چون در زمان های پیک قطعا به سرعت پر شده و قیمت اتاق ها به چند برابر قیمت معمولی خود خواهد رسید.

 

تور کیش –   کیفیت غذای هتل پارسیان در چه سطحی است؟

هتل پارسیان با تنوع غذایی بسیار بالا دارای غذای دریایی ، فست فود و کبابی است. این هتل از نظر سطح کیفیتی در سطح بالایی قرار دارد و بسیاری از مسافران از این غذا ها رضایت داشته اند. رستوران فست فود پیتزا پارسیان  معروف ترین وزبان زد ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و… در سطح جزیره کیش را به مشتریان خود ارائه می دهد که با ظرفیت تقریبا ۶۰ نفر در محوطه بیرون از هتل قرار دارد.

About Author