تولید ۲۸۰ هزار ماسک و گان از طرف هلال احمر

فست فود باز: مدیرعامل صنایع نساجی هلال ایران از تولید ۱۸۰ هزار عدد ماسک و یکصد هزار ثوب البسه بیمارستانی در این شرکت آگاهی داد.
ظاهر رستمی در گفت و گو با ایسنا، درباره تولیدات شرکت صنایع نساجی هلال ایران برای مقابله با کرونا، اظهار داشت: شرکت صنایع نساجی هلال ایران تامین اقلام مورد نیاز جمعیت هلال احمر و همین طور بخش های نظامی و ارگان های خصوصی شامل چادر، پتو، البسه و…. را برعهده دارد اما از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت بر آن شد تا با راه اندازی دو خط تولید ماسک و البسه بیمارستانی یا همان گان به صورت مجزا در زمینه تامین اقلام بهداشتی گام بردارد.
وی ادامه داد: شرکت صنایع نساجی هلال ایران با تولید ماسک و البسه بیمارستانی، توانسته به کمک وزارت بهداشت بیاید و در زمینه تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز بیمارستان ها و دانشگاه های علوم پزشکی اقدام نماید.
مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران با اشاره به تولید ۲۸۰ هزار ماسک و البسه بیمارستانی، اشاره کرد: از زمان راه اندازی خط تولید ماسک در این شرکت، ۱۸۰ هزار عدد ماسک تولید شده است. در اولین روزهای راه اندازی خط تولید ماسک، ظرفیت تولید این خط پنج هزار عدد در روز بود اما هم اکنون ظرفیت تولید ۱۰ هزار ماسک را به صورت روزانه داریم.
وی در زمینه تولید البسه بیمارستانی اضافه کرد: از زمان راه اندازی خط تولید البسه بیمارستانی ۱۰۰ هزار ثوب گان تولید شده است، اما هم اکنون امکان تولید ۱۰ تا ۱۵ هزار گان بیمارستانی به صورت روزانه وجود دارد.
اختتام پیام

منبع:

About Author