قدردانی از همکاری حوزه های علمیه با مدیران سلامت دردوران همه گیری کرونا

به گزارش فست فود باز معاون بهداشت وزارت بهداشت از همکاری و همفکری حوزه های علمیه با مدیران حوزه سلامت در طول همه گیری ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا دکتر علیرضا رئیسی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین غفوری – قائم مقام مدیریت حوزه های علمیه – و تعدادی از مدیران حوزه های علمیه در دفتر معاونت بهداشت وزارت بهداشت ضمن اشاره به تلاش خستگی ناپذیر کارکنان حوزه سلامت در طول این همه گیری اظهارکرد: مدافعان سلامت از دور دست ترین خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت تا بخش های آی سی یو بیمارستان ها حماسه آفریدند و ما امروز به دلیل اجرای بسیج ملی مقابله با کرونا شاهد کاهش قابل ملاحظه ورودی بیمارستان ها هستیم.
وی ادامه داد: حضور جهادگرانه طلاب و علمای حوزه های علمیه در بیمارستان ها و همکاری و همیاری آنان با کادر سلامت جلوه ای ماندگار از روزهای مقابله با کرونا است که در اذهان ثبت خواهد شد.

به گزارش وبدا حجت الاسلام و المسلمین غفوری – قائم مقام مدیریت حوزه های علمیه – ضمن قدردانی از مدافعان سلامت اظهارکرد: حوزه های علمیه همچون گذشته آماده همکاری با وزارت بهداشت در راه مبارزه با این بیماری خواهند بود.

منبع:

About Author