امیر سرتیپ حیدری: از ابتدا بیمارستان های نیروی زمینی ارتش به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرد

به گزارش فست فود باز فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: اداره بهداشت و درمان نیروز زمینی ارتش با حضور کادر درمانی مجرب به صورت شبانه روزی در کنترل شیوع بیشتر ویروس کرونا و درمان بیماران، خدمات ارزشمند ای را از خود به معرض نمایش گذاشته اند.
به گزارش فست فود باز به نقل از ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم وداع با پیکر شهید سرهنگ اصغر عیسی آبادی از شهدای مدافع سلامت بیمارستان خانواده این نیرو اظهار داشت: خداوند برای هر انسانی مرگی را قرار داده است، اما زیبا ترین، والاترین و بهادار ترین آن شهادت است، به این معنا که شهدای عزیز ما با خداوند معامله کرده اند و چه معامله ای می تواند پرسودتر و ارزشمندتر از این باشد.
وی افزود: در تاریخ معاصر کشور ما، شهدای گرانقدری بوده اند که با نفس قدسی حضرت امام خمینی (ره) انقلاب را بیمه کرده و ریشه طاغوت را برچیدند، در این بین شهدای امنیت کشور و شهدای دوران دفاع مقدس از پیشتازان این راه بوده اند.
امیر سرتیپ حیدری در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: نیروی زمینی ارتش در عرصه دفاع از حرم دوده (ع) نیز ید طولایی داشته و افسران رشیدی را در این راه تقدیم کرد، امروز نیز آنچه موجب افتخار این نیرو است و باعث شده تا ملت ما به وجود همچین نیرویی افتخار کنند، شهدای عزیز مدافع سلامت هستند و من به روح پاک همه عزیزانی که در راه مبارزه با بیماری، مانند شمع سوختند تا سلامت را به جامعه هدیه دهند درود می فرستم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اشاره کرد: شهدا ستاره هایی هستند که مسیر و راه سعادت را برای ما مشخص می کنند و اگر می خواهیم راه ولایتمداری را گم نکنیم، باید همیشه نگاهمان به شهدای عزیزمان باشد.
امیر سرتیپ حیدری با اعلان اینکه از شروع شروع شیوع ویروس کرونا تمامی بیمارستان های نیروی زمینی ارتش به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده اند اظهار داشت: اداره بهداشت و درمان نیروز زمینی ارتش با حضور کادر درمانی مجرب به صورت شبانه روزی در کنترل شیوع بیشتر ویروس کرونا و درمان بیماران، خدمات بهادار ای را از خود به معرض نمایش گذاشته اند.
وی اشاره کرد: سرهنگ شهید اصغرعیسی آبادی همانند نوری است که در آسمان نیروی زمینی ارتش برای همیشه خواهد درخشید و تاریخ این نیرو هیچ گاه این سرهنگ شهید را که نماد ایثار و از خودگذشتگی است را فراموش نخواهد کرد، هر کدام از شما کارکنان مجموعه بهداشتی درمانی نزاجا که امروز، عزادار و محزون در این مکان تجمع کرده اید خاطرات خوش و رفتار محترمانه این شهید را از یاد نخواهید برد و از خداوند می خواهم این شهید را که عاشقانه در راه نجات جامعه انسانی به سویش پر کشیده پذیرا باشد و با ائمه معصومین (ع) محشور کند.
وی خطاب به خانواده شهید سرهنگ عیسی آبادی اظهار داشت: از خداوند برای این خانواده طلب صبر می کنم و خانواده این شهید مدافع سلامت باید بدانند که ملت ایران هیچ گاه ایثار و فداکاری عزیز شما را از یاد نخواهند برد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در آخر با اشاره به اینکه سرهنگ شهید عیسی آبادی چهارمین شهید مدافع سلامت نزاجا است، یاد و خاطره دیگرشهدای سلامت از جمله، دکترهادی رضایی، دکترموسوی و سرکارخانم دکترروشندل را گرامی داشت.
سرهنگ شهید اصغر عیسی آبادی از کارکنان باسابقه بیمارستان خانواده نیروی زمینی ارتش بود که در قسمت فیزیوتراپی این بیمارستان مشغول به خدمت بود وی بواسطه تخصص خود دائما با بیماران کرونایی ارتباط مستقیم داشت و به این جهت خود نیز مبتلا به این ویروس شد که در نهایت روز گذشته به درجه رفیع شهادت و به جمع همرزمان شهید مدافع سلامت پیوست.

منبع:

About Author