اجرای ارکستر سمفونیک بانوان به احترام کادر درمان بعلاوه ویدیو

فست فود باز: موزیک ویدئوی سمفونی «شهرزاد» با اجرای ارکستر سمفونیک بانوان «سرزمین مادری» و برای ادای احترام و به پاس فداکاری های کادر درمان در مبارزه با کرونا و در پشتیبانی از صلح، دوستی و سلامت نسل بشر منتشر گردید.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، این موزیک ویدیو شامل سوئیت شماره ۶ (اجرای ارکسترال) و سوئیت شماره ۹ (اجرای دوئت) از سمفونی شهرزاد به آهنگسازی امین الله آندره حسین است.
این اثر توسط ارکستر سمفونیک بانوان «سرزمین مادری» به رهبری نزهت امیری و با هنرمندی ۳۰ نوازنده بانوی ایرانی، در محوطه باز بنیاد رودکی به سفارش و تهیه کنندگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، اجرا و منتشر گردید.

نسرین عنایت مهر ـ مجری طرح ـ با بیان این خبر بیان کرد: این کار بعد از ماه ها تلاش بی وقفه در وضعیت سخت و پر از ریسک کرونائی و پشت سرگذاشتن مراحل عدیده انجام یک پروژه فرهنگی هنری، در مهرماه ۱۳۹۹ به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: این اتفاق قرار بود نتیجه تلاش ها بعد از ۹ ماه با حضور حدود ۵۰ نوازنده با اجرای کامل سمفونی شهرزاد در تالار وحدت مورخ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ به بار بنشیند، که به سبب اپیدمی کووید ـ ۱۹ کنسل شد. سپس، اوایل تابستان ۱۳۹۹ در شرایطی که هیچ حامی حقیقی یا حقوقی پیدا نمی شد، از جانب معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، پیشنهاد و جرقه تولد و ساخت یک موزیک ویدیو را به پاس فداکاری های کادر درمان کرونا و در جهت امیدبخشی در وضعیت کرونائی حاکم بر خانواده ها، دریافت کردیم. لذا، با انگیزه ای باردیگر و همین طور با برآوردها و چیدمان طرحی جدید، اقدامات را باردیگر آغاز و نتیجه نهایی بعد از چندین ماه تلاش، آماده و منتشر گردید.
در این قسمت می توانید این ویدیو را تماشا کنید:
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع:

About Author