واکنش رحیمی جهان آبادی به تجمع عده ای مقابل مجلس با درخواست خارج شدن از سازمان بهداشت جهانی

فست فود باز: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع عده ای مقابل مجلس اظهار داشت که رهبری فقط ورود واکسن از دوکشور را منع کردند اما نگفتند از سازمان بهداشت جهانی خارج شویم و کلا واکسن وارد نکنیم و از کواکس هم خرید نکنیم.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، جلیل رحیمی جهان آبادی در مطلبی در صفحه توییتر خود با انتشار تصاویری از تجمع عده ای مقابل مجلس با درخواست خارج شدن از سازمان بهداشت جهانی به این مساله واکنش نشان داد.
وی با هشتک وطنم پاره تنم‬⁩ نوشت: « همه جهان دنبال ⁧‫واکسیناسیون‬⁩ سریعتر شهروندانشان و جلوگیری از تلفات بیشتر و کنترل خطر جهش ⁧‫کروناویروس‬⁩ هستند، اما در کشور ما، جمعی جلوی درب ⁧‫مجلس شورای اسلامی‬⁩ تجمع کرده اند که از عضویت ⁧‫سازمان بهداشت جهانی‬⁩ خارج شویم و ⁧‫واکسن‬⁩ وارد نکنیم چون متعلق به صهیونیستهاست.⁧‫
رهبری فقط ورود واکسن از دوکشور را منع کردند اما نگفتند از سازمان بهداشت جهانی خارج شویم و کلا واکسن وارد نکنیم و از کواکس هم خرید نکنیم! فرق فرمایش رهبری با خواسته جمعی خاص جلوی مجلس زیاد است…»
حدود یک ماه پیش مقام معظم رهبری در سخنانی، ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور را ممنوع اعلام نمودند و گفتند: آمریکایی ها اگر توانسته بودند واکسن تولید کنند این افتضاح کرونائی در کشورشان به وجود نمی آمد که در یک روز حدود ۴ هزار نفر تلفات داشته باشند. ضمن اینکه اساساً به آنها اعتمادی نیست و گاهی این واکسن ها برای آزمایش بر روی ملت ها است.

About Author