آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۴ بهمن

به گزارش فست فود باز معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۴ بهمن ماه برگزار می شود، اظهار داشت: همه مراحل آزمون طبق برنامه زمان بندی در حال انجام می باشد.
به گزارش فست فود باز به نقل از وزارت بهداشت، سید کامل تقوی نژاد روز سه شنبه درباره برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اضافه کرد: برای تصدی ۳۸ هزار و ۹۵۳ پست در آزمون بهمن ماه، ۲۱۹ هزار نفر ثبت نام کرده اند؛ به عبارت دیگر از هر ۵ نفر ثبت نام کننده، یک نفر استخدام می شود. در مشاغل درمانی که مقرر است ۱۹ هزار و ۲۳۹ نفر استخدام شوند، ۷۸ هزار نفر و ۵۰۰ ثبت نام کرده اند.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت بیان نمود: در بخش فوریت های پزشکی ۵ هزار و ۲۰۰ نفر استخدام می شوند که در این بخش حدود ۱۰ هزار نفر شرکت کرده اند. برای مشاغل بهداشتی که مقرر است ۱۱ هزار و ۶۵۶ نفر به کارگیری شوند، ۸۴ هزار نفر شرکت کرده اند.
تقوی نژاد افزود: ۲۰۰ نفر در سازمان انتقال خون استخدام می شوند که در این بخش یک هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نام کرده اند. همینطور برای مشاغل عمومی که دو هزار و ۹۷۸ نفر استخدام می شوند، نزدیک به ۴۶ هزار نفر نام نویسی کرده اند.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت اظهار نمود: با مسؤلان سازمان سنجش تفاهم کردیم که نتایج این آزمون حداکثر یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام گردد و بعد از آن مراحل اداری در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت و به یاری خداوند در نخستین ماه های سال آینده، حدود ۴۰ هزار نیروی تازه نفس در حوزه سلامت مشغول به کار می شوند.

منبع:

About Author