رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرد ظرفیتهای ایران و روسیه در تامین دارو و واکسن

به گزارش فست فود باز رئیس سازمان غذا و دارو در جریان سفر به مسکو، با اشاره به ظرفیتهای ایران و روسیه در زمینه تامین دارو و واکسن، اظهار داشت: باتوجه به همکاری هایی که از امروز سرعت بیشتری خواهد گرفت، قادر خواهیم بود خیلی از نیازهای پزشکی و دارویی کشور را رفع نماییم.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، محمدرضا شانه ساز روز یکشنبه در بدو ورود به مسکو جهت دیدار با مقامات روسی اظهار داشت: دو طرف ظرفیت های قابل توجهی در زمینه تامین دارو و انواع واکسن دارند و باتوجه به همکاری هایی که از امروز سرعت بیشتری خواهد گرفت، قادر خواهیم بود خیلی از نیازهای پزشکی و دارویی کشور را رفع نماییم.
وی اشاره کرد: با کوشش های صورت گرفته مقرر است ظرفیت های بالقوه و متقابل در این حوزه را به صورت همکاریهای بالفعل تبدیل نماییم.
بنابر اعلام سفارت ایران در روسیه، شانه ساز اضافه کرد: ایران ظرفیت های زیادی در تولید واکسن دارد و از دانش روسیه هم استفاده کردیم تا بتوانیم ضمن صادرات، زمینه تقویت تکنولوژی دارویی را نیز فراهم نماییم.
وی با اعلان اینکه ۹۸ درصد نیاز دارویی کشور در داخل تامین می شود، اظهار نمود: با فعال کردن بخش خصوصی، تلاش داریم که نیازهای کامل دارویی کشور را تامین نماییم.

منبع:

About Author