دومین فرشته مدافع سلامت در ایذه آسمانی شد

به گزارش فست فود باز رئیس بیمارستان شهدای ایذه اظهار داشت: پریجان بارسنی از پرسنل بیمارستان شهدای ایذه در راه مبارزه با کرونا، به جمع شهدای سلامت کشور ملحق شد.
دکتر امرالله اورکی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مرحوم بارسنی پس از حدود ۲۰ روز مبارزه با کرونا، سرانجام شب گذشته تسلیم این ویروس شد تا به جمع شهدای سلامت اضافه شود.
وی اضافه کرد: این بانوی ایثارگر که مدت کوتاهی به موعد بازنشستگی اش باقی مانده بود دومین شهید راه سلامت در شهرستان ایذه شمرده می شود.
رییس بیمارستان شهدای ایذه اشاره کرد: کادر درمان در یکسال گذشته به شدت تحت فشار بوده اند، از مردم خواهش می نماییم که نکات ایمنی را رعایت نمایند تا شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم و بیش از این عزیزانمان را از دست ندهیم.
به دنبال محدودیت های اعمال شده و بهبود سطح رعایت پروتکلهای بهداشتی، شهرهای شادگان، هویزه، خرمشهر و دشت آزادگان روز شنبه از وضعیت قرمز خارج شده و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.
همچنین سه شهرستان حمیدیه، هفتکل و هندیجان نیز که قبل از این در وضعیت نارنجی قرار داشتند در تازه ترین رنگ بندی در وضعیت زرد قرار گرفتند.
اکنون هفت شهرستان اهواز، آبادان، دزفول، شوشتر، ماهشهر، کارون و رامهرمز در وضعیت قرمز قرار دارند و ۹ شهرستان نارنجی هستند.

منبع:

About Author