یک بیمار مبتلا به کرونای هندی در خرمشهر قرنطینه شد

به گزارش فست فود باز رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شناسایی یک مورد کرونای هندی در خرمشهر اطلاع داد و اظهار داشت: تست کرونای یک تبعه هندی که در خرمشهر ساکن است، مثبت شده و الان در قرنطینه به سر می برد.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایرنا دکتر شکراله سلمان زاده صبح شنبه در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: این مسافر هندی از راه پرواز امارات ابتدا وارد شیراز و سپس عازم خرمشهر شد که از روز هفتم اردیبهشت ماه آنها را تحت نظر داریم.
وی اضافه کرد: بمحض ورود این تبعه هندی به ایران، ابتدا در فرودگاه شیراز از آن تست کرونا گرفته شد که جواب آن مثبت بود اما با عنایت به سفر وی به خوزستان، این مورد بلافاصله به ما اطلاع داده شد.
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه تست کرونای هندی این فرد، ۲ روز پیش مثبت اعلام گردید اظهار داشت: این فرد حالا در خرمشهر ساکن بوده و با هیچ کسی در تماس نیست.
وی اضافه کرد: این فرد تنها با یک فرد ایرانی که همراهش بود، در ارتباط بوده و از زمان ورود به شهرستان خرمشهر (از هفتم اردیبهشت ) تابحال در قرنطینه می باشد.
سلمان زاده اظهار داشت: خوشبختانه مورد دیگری از مبتلا شدن به کرونای هندی در منطقه مشاهده نشده و همشهریان از این بابت نگران نباشند.
در حال حاضر ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در حالت زرد کرونایی هستند.

منبع:

About Author