تدبیر فدراسیون همگانی برای دوران اوج کرونا اجرای سراسری لیگ تندرستی در ایران با هدف تامین سلامت مردم

فست فود باز: برگزاری لیگ تندرستی با مشارکت تمامی دستگاهها و ارگان ها جزو اولویت های فدراسیون ورزشهای همگانی همزمان با اوج گیری باردیگر کرونا قرار گرفت.

به گزارش فست فود باز به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، این فدراسیون که از شروع شیوع ویروس کرونا تلاش نموده با اجرای طرح ها و برنامه های متنوع، شرایط را برای ورزش کردن مردم در خانه فراهم آورد، با اوج گیری باردیگر این ویروس در پیک پنجم، می خواهد لیگ تندرستی را بطور سراسری در کشور اجرا نماید.
به همین خاطر افشین ملایی رییس فدراسیون در جلسه ای آنلاین با حضور مسئولان بخش های مختلف این فدراسیون، راهکارهای اجرای برنامه های موثر در دوران اوج گیری کرونا را بررسی و بر برگزاری لیگ تندرستی با شرایط و خاصیت های جدید تاکید نمود.
در این جلسه قرار شد مسئولان بخش های مختلف فدراسیون ورزشهای همگانی طرح و ایده های خود برای برگزاری سراسری لیگ تندرستی را ارائه نمایند تا این لیگ به بهترین شکل ممکن برای جبران کم تحرکی مردم اجرا شود.
فدراسیون ورزشهای همگانی اواخر سال قبل اولین لیگ تندرستی را با مشارکت ۳۲ استان برگزار کرد که با استقبال خانواده ها و علاقمندان به ورزش مواجه گردید. در این لیگ برنامه های تمرینی ویژه دوران کرونا در منزل در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و آنها با اجرای این تمرینات فیلم آنرا برای فدراسیون ارسال می کنند که بعد از بررسی های کارشناسی و ارزیابی میزان مشارکت مردم، شهرها، استانها و هیات های برتر انتخاب خواهند شد و جوایزی از طرف فدراسیون دریافت خواهند کرد.

منبع:

About Author