شهرداری: ۲۰ هزار نفر از افراد لطمه پذیر تهران مقابل کرونا واکسینه شدند

فست فود باز: جانشین شهردار پایتخت در ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری با اشاره به اجرای پویش واکسیناسیون با شعار «تهران باردیگر جان می گیرد»، اظهار داشت: تا حالا ۲۰ هزار نفر از افراد لطمه پذیر این کلانشهر همچون کارگران فصلی، اتباع خارجی و معتادان کمپ ها ضد ویروس کرونا واکسینه شدند.
به گزارش فست فود باز به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری روز سه شنبه در نخستین جلسه کمیته ارشد روابط عمومی ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری پایتخت، گفت: معتادان پاتوق ها، کودکان کار و خانواده آنان، کارتن خواب ها و حاشیه نشین ها از دیگر اقشار زیر پوشش این طرح هستند که شناسایی و توسط نیروهای واحدهای سیار واکسینه شدند و این طرح ادامه می یابد.
وی افزود: پس از اتمام واکسیناسیون، این پویش با اجرای طرح های بهداشتی و حمایتی ویژه شهروندان ادامه خواهد یافت.
نصیری با اعلان اینکه با اجرای این پویش مردم حس خوبی نسبت به فراوانی و در دسترس بودن واکسن پیدا کرده اند، اضافه کرد: نقطه عطف این پویش تزریق واکسن به گروههای لطمه پذیر است.
به گفته وی، در ادامه این پویش برای رفاه حال شهروندان سالمند، دارای معلولیت و جانبازانی که نمی توانند از منزل بیرون بروند، طرح واکسیناسیون منزل به منزل در مرحله اول در مناطق پایین شهر و حاشیه نشین ها اجرا خواهد شد.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به برگزاری ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری پایتخت اشاره کرد: هدف از تشکیل این ستاد تنها امر واکسیناسیون نیست بلکه تا زمان ریشه کن شدن این بیماری به کار خود ادامه می دهد.
منبع:

About Author