وزیر بهداشت: مردم حتما واکسن کرونا تزریق کنند

به گزارش فست فود باز وزیر بهداشت اظهار داشت: به مردم تاکید می نماییم که حتما واکسن کرونا را تزریق کنند و هم اکنون وقت تزریق واکسن است. از مردم می خواهیم که عادی انگاری نکنند و شیوه نامه های بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری را فراموش نکنند.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، دکتر بهرام عین اللهی که بعنوان نماینده دولت به شهرستان های جنوبی فارس سفر کرده است، در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا(ع) لارستان عنوان کرد: مردم نباید تصور کنند که در صورت تزریق واکسن کرونا، کار تمام است بلکه تزریق واکسن، شدت بیماری و مرگ و میر را می کاهد اما از ابتلای افراد به کرونا امکان دارد جلوگیری نکند.
وزیر بهداشت تصریح کرد: سفرهای استانی دولت هر هفته انجام می شود و بنده به نمایندگی از دولت به جنوب فارس سفر کردم تا مشکلات و مسائل این منطقه را مشاهده، جمع بندی و در جلسه شورای اداری استان، مطرح کنم.
وی اضافه کرد: در لارستان یکی از مهم ترین نکات قابل توجه، کمک خیرین در همه عرصه ها بخصوص حوزه سلامت است که از آنها تشکر می نماییم. بیمارستان امام رضا(ع) لارستان یکی از بزرگ ترین و مجهزترین بیمارستان های جنوب فارس است و هم اکنون، کرونا هم در این منطقه فروکش کرده است و در بازدیدی که از اورژانس داشتیم، فقط دو بیمار بستری و بسیاری از تخت ها، خالی بودند.
بنابر اعلام وبدا، عین اللهی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیمارستان امام رضا(ع) دارای امکانات مناسب، تجهیزات و داروهای مورد احتیاج به مقدار کافی است و کمبودی در دارو حتی در زمان پیک کرونا وجود نداشته است و امکانات بسیار خوبی در این مرکز درمانی برای مردم لارستان و سایر شهرستان های همجوار، فراهم گشته است.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، بخش های رادیوتراپی و شیمی درمانی جدید بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرستان گراش که از مجهزترین و مدرن ترین بخش های بیمارستانی جنوب کشور است با حضور دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، راه اندازی شد. اعتبار ساخت این دو بخش در یک ساختمان، حدودا ۱۰ میلیارد تومان، اعتبار تجهیزات رادیوتراپی آن دو میلیون و ۴۰۰ هزار یورو و اعتبار سایر تجهیزات آن حدود دو میلیارد تومان بوده است.
همچنین برای تجهیز بخش جدید شیمی درمانی این بیمارستان هم دو میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و تمامی این منابع از جانب خیرین شهرستان گراش تأمین شده است.

منبع:

About Author