ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار کلید خورد

به گزارش فست فود باز مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: با انتصاب رئیس ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار از جانب مقام عالی وزارت، مراحل برگزاری این رویداد ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر شروع شد.
به گزارش فست فود باز به نقل از خبرگزاری ایرنا از وبدا، محمد تاج فرد با اشاره به اینکه طی حکم وزیر بهداشت، دکتر باقری فرد معاون محترم آموزشی بعنوان رئیس جشنواره انتخاب شد، اضافه کرد: با عنایت به رویکرد و حمایت ایشان از برنامه های امور شاهد و ایثارگر، فرصت مناسبی برای برگزاری مطلوب ششمین جشنواره فراهم است.

وی اظهار داشت: جشنواره ششم نسبت به دوره های پیشین تغییرات تحولی خواهد داشت که یکی از این تغییرات، کوشش برای حذف شیوه های سنتی در ثبت نام دانشجویان و بررسی مدارک تحصیلی و نحوه انتخاب برگزیدگان است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت اظهار داشت: در این راستا با همکاری واحد فناوری اطلاعات معاونت آموزشی، ایجاد سامانه نرم افزاری ویژه ششمین جشنواره در دستور کار قرار گرفته و طراحی و اجرای آن در دست اقدام است.

وی افزود: در اولین نشست برگزاری جشنواره، مهندس منجمی روند پیشرفت سامانه را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کردند ان شاالله این سامانه بموقع تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد. با بهره برداری از سامانه ویژه ششمین جشنواره جایزه ملی ایثار، بزودی وبینار آموزشی استفاده از سامانه مذکور برای دانشگاه ها برگزار می شود.

تاج فرد یکی دیگر از تغییرات این جشنواره نسبت به جشنواره های پیشین را امکان رقابت و انتخاب دستیاران تخصصی و فوق تخصصی و فلوشیپ در این جشنواره دانست و اضافه کرد: جزئیات نحوه ثبت نام دستیاران تخصصی و فوق تخصصی و فلوشیپ شاهد و ایثارگر در ششمین جشنواره و چگونگی انتخاب دستیاران برتر متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان تقریبی آغاز فراخوان ثبت نام دانشجویان را «نیمه دوم آذر ماه» اعلام شد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه این جشنواره علاوه بر اجرا در سطح دانشگاه های علوم پزشکی، به صورت همزمان در سطح دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش و حوزه علمیه هم برگزار می شود، تعداد نهایی منتخبین کشوری وزارت بهداشت را ۱۵ نفر برشمرد.

وی ادامه داد: سه نفر در رشته پزشکی عمومی، دو نفر دندانپزشکی، دو نفر داروسازی، دو نفر مقطع کارشناسی، دو نفر در مقطع کارشناسی ارشد، دو نفر در مقطع دکترای تخصصی، یک نفر در مقطع دستیاری تخصصی و یک نفر هم در مقطع فلوشیپ و دستیار فوق تخصصی انتخاب خواهند شد.

تاج فرد خاطرنشان کرد: یکی دیگر از تغییرات جشنواره، توجه به افزایش معیارهای کیفی و بروزرسانی شاخصهای ارزشیابی بر مبنای تجارب پیشین است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت زمان تقریبی آغاز فراخوان ثبت نام دانشجویان را «نیمه دوم آذر ماه» اعلام و خاطرنشان کرد: این جشنواره صرفا برای «دانشجویان شاهد و ایثارگر» است و اطلاعات تکمیلی در مورد شرایط شرکت در این جشنواره طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد، مراسم پایانی و تجلیل از نفرات برگزیده ملی در اسفند ماه برگزار گردد.

منبع:

About Author