آنچلوتی: نمی توانم بازیکنان را سرزنش کنم

فست فود باز: سرمربی رئال مادرید باوجود توقف خانگی برابر کادیز از عملکرد تیمش راضی است. او سویا را جدی ترین رقیب تیمش در راه قهرمانی در لالیگا دانست.

به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته هجدهم رقابت های لالیگا از کادیز پذیرایی کرد که این بازی برنده نداشت و با تساوی بدون گل به انتها رسید.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: برای رسیدن به پیروزی در آخرین لحظات سعی کردیم. در ۳۰ متر پایانی فعالیت کمی داشتیم. متاسفانه حملات ما به گل تبدیل نشد با این وجود نمی توانم بازیکنان را به خاطر این تساوی سرزنش کنم. به نظرم شایستگی کسب سه امتیاز را داشتیم.

او افزود: در برخی از بازی ها تیم شایسته کسب سه امتیاز نیست اما در بازی امشب ما این شایستگی را داشتیم که سه امتیاز را کسب نماییم.

آنچلوتی درباره هازارد اظهار داشت: در نیمه نخست از شرایط بازی به دور بود اما در نیمه دوم بهتر شد. او می تواند در نیم فصل دوم به ما کمک نماید.

او درباره رقیب اول رئال برای قهرمانی در لالیگا اظهار داشت: باید به جدول رده بندی نگاه کرد. تا حالا می توان اظهار داشت که سویا نزدیک ترین و جدی ترین رقیب ما برای قهرمانی است. باید با این تیم جنگید. آنها کیفیت بالایی دارند و تماشاگران هم به خوبی از آنها حمایت می کنند.

سرمربی رئال در آخر درباره مودریچ اظهار داشت: او بازیکنی بسیار مهمی برای ما است که نقشش را به خوبی در میدان اجرا م کند.

رئال مادرید با این پیروزی با ۴۳ امتیاز در بالای جدول رده بندی باقی ماند و این درحالی است که سویا با ۳۷ امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد.

منبع:

About Author