قائم مقام سازمان تامین اجتماعی: بیمارستان شهدای زاگرس ایلام از هیات مدیره ای به ملکی تبدیل می شود

قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: بیمارستان زاگرس ایلام هم همچون همه بیمارستان های کشور که به صورت هیات مدیره ای اداره می گردند از این پس به ملکی تبدیل و اداره می شود.
به گزارش فست فود باز به نقل از خبرگزاری ایرنا، دکتر حبیب الله حسن خانلو روز دوشنبه در آیین معارفه مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام عنوان کرد: از میان بیمارستان های هیات مدیره ای تنها بیمارستان میلاد تهران دارای شرایط استاندارد است و به همان صورت هیات مدیره ای به کار خود ادامه می دهد.
وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی پروژه های درمانی ایلام را بررسی نموده و در جهت تکمیل این طرح ها همچون پروژه هایی که امکان بهره برداری آنها وجود دارد، تکمیل درمانگاه مهران با ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی است که امیدواریم این مهم با همکاری پیمانکار و مدیران مربوطه به پایان برسد.
قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ اعتبار لازم برای راه اندازی زائر سرای اربعین در شهرستان مهران در نظر گرفته شده که مناقصه این پروژه در دست اجرا و برای طراحی فاز دوم این طرح اقداماتی صورت گرفته است.
حسن خانلو عنوان کرد: همینطور ساختمان اسناد پزشکی، درمانگاه شماره ۲ و دی کلینیک شهر ایلام در مراحله طراحی نقشه برداری قرار دارد که بزودی عملیات راه اندازی آین مکان ها شروع می شود.
وی با اشاره به اینکه رویکرد سازمان حل مشکلات است، اظهار داشت: در مدیریت این دوره سازمان تأمین اجتماعی برای رفع مشکلات بدنبال نامه نگاری نیستیم و همه مشکلات طی یک جلسع بررسی و همه اقدامات روی میز انجام و ابلاغ می شود.
به گزارش فست فود باز به نقل از خبرگزاری ایرنا، در این آیین دکتر مهیار سلیمانی بعنوان مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام معرفی و از خدمات دکتر رمضانی مدیر سابق قدردانی گردید.

About Author