نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اردبیل با حضور نماینده دولت

به گزارش فست فود باز نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان با حضور دکتر بهرام عین اللهی، نماینده دولت و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و تعدادی از مسؤولان، برگزار گردید.
به گزارش فست فود باز به نقل از خبرگزاری ایرنا استاندار اردبیل در این جلسه با عرضه گزارشی از برگزاری روزانه نشست های کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اظهار نمود: قبل از برگزاری این نشست ها هم اطلاع رسانی های لازم در مورد لزوم و روش اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها به صورت شفاف انجام شد و دستگاه ها و نهادهای مختلف در این حوزه همکاری داشتند.
وی بیان نمود: همینطور از زمان آغاز اجرای طرح، نظارت ها بر بازار استان اردبیل به صورت روزانه و با حضور اکیپ های نظارتی متشکل از دستگاههای مرتبط انجام گرفته است.
دکتر رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر دارایی، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، پاک آیین، دستیار رسانه ای وزیر و سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت و تعدادی از مدیران ارشد این وزارت خانه در این سفر حضور دارند.
منبع:

About Author