سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی همچنان پا برجا است

به گزارش فست فود باز سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: با عنایت به این که امروز اولین روز بعد از دوران همه گیری کرونا است که مرگ ومیر کرونایی نداشتیم، اما رعایت دستورالعمل های بهداشتی همچنان پا برجا است.
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و سلامت ایرنا، پدرام پاک آیین روز پنجشنبه در گفت و گویی اضافه کرد: مصوبه جدیدی در مورد عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی نداریم و از مردم می خواهیم همچنان ماسک بزنند و موارد بهداشتی را تا آخر دوران همه گیری کرونا و برگزاری جشن شکست کرونا رعایت نمایند.
وی عنوان کرد: امروز بعد از بیشتر از دو سال از شیوع ویروس کرونا، برای اولین بار مرگ و میر ناشی از این بیماری به صفر رسید و به وزیر بهداشت و ملت ایران تبریک می گویم.
پاک آیین خاطرنشان کرد: شهدای زیادی بعنوان مدافع سلامت برای مقابله با این بیماری منحوس در مراکز درمانی تقدیم جامعه شد و ملت با سیستم نظام سلامت همکاری کردند و با رفتن به مراکز واکسیناسیون این موفقیت حاصل شد.
سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: در شرایطی که کشورمان در تحریم ناجوانمردانه آمریکا است و اجازه مبادلات بانکی را برای ورود واکسن نمی دادند، دانشمندان ایرانی در داخل کشور واکسن کرونا تولید کردند و پوشش وسیع واکسیناسیون سبب شده کرونا تحت کنترل در آید و نخستین روز بدون فوتی به ثبت رسید.
وی خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم همچنان دستورالعمل های بهداشتی همچون استفاده از رعایت نمایند تا با همراهی و همدلی یکدیگر جشن بزرگ شکست کرونا را در آینده ای نزدیک برگزار نماییم.

منبع:

About Author